כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קיום אירוע בשטח תחת המגבלות החדשות בצל הקורונה

כידוע עם התשפטות נגיף הקורונה בישראל, נכון לכתיבת שורות אלה ניתן לקיים אירוע מצומצם שלא מכיל משתתפים רבים, הנחיה זו גרמה לרבים לקיים את האירוע בצורה מצומצמת אך עדיין לא לפגוע ברמת ההשקעה המתוכננת

קיום אירוע בשטח תחת המגבלות החדשות בצל הקורונה
אירוע צילום: pixsabay

במאמר זה ננסה לעזור לכם לקיים אירוע מושלם בכמות מצומצמת של אנשים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

אחת מההנחיות הן לקיים את האירוע במקום פתוח, לרבים עולה רעיון נפלא לקיים את האירוע בחיק הטבע וזה אכן רעיון מעולה, אך עד מהרה הם מבינים שהלוגיסטיקה היא קצת יותר מורכבת ממה שהם חשבו, יש צורך לדאוג לציוד נרחב על מנת לקיים את האירוע בצורה טובה. חשוב לנו להגיד שהדבר בהחלט אפשרי ולא כזה מסובך כמו שרבים חושבים, ישנם היום מגוון רחב של חברות המציעות שירות של השכרת ציוד לאירועים בשטח ויוכלו לדאוג לכם לציוד כמו גנרטור לצורך הפקת חשמל בשטח, מערכות הגברה, תאורה, פינות ישיבה אלטרנטיביות ועוד.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם כאשר מארגנים אירוע בחיק הטבע הוא לגנרטור, בדרך כלל בטבע אין לנו מהיכן למשוך חשמל וכאן הגנרטור בא להציל אותנו, הוא יידע להפיק לכם חשמל עבור הציוד שבו תרצו להשתמש, כך שאם לדוגמה תשכרו מערכת הגברה או מצננים לאירוע תוכלו לחבר אותו בקלות לגנרטור. חשוב גם לציין שכיום המחירים של השכרת גנרטורים הם לא יקרים בכלל ומאפשרים לכל אחד להשתמש בשירות, גם מי שקצר בתקציב.

לפעמיים חלק בלתי נפרד מאירועים הוא המסכים שעליהם מקרינים תמונות, מצגות ועוד, אז גם לזה תוכלו לדאוג, גם אם אתם עושים את האירוע שלכם בשטח. תוכלו לבחור באופציה של השכרת מקרן ואז בקלות תוכלו להציג כל שתרצו בצורה ברורה וגדולה על מסך ההקרנה, גם את המקרן ניתן לחבר לגנרטור. אגב אם אתם עושים את האירוע באור יום ייתכן שהמקרן לא יוכל להתאים לכם מהסיבה שרובם הכמעט מוחלט של המקרנים אינם יודעים להקרין תצוגה באור יום ולכן מומלץ יהיה להחליף את המקרן במסך LED וזה ייתן לכם פתרון לבעיה הזו.

מלבד ציוד הכרחי לצורך קיום האירוע בשטח תצטרכו גם מן הסתם לדאוג לאוכל, כשמדובר באירועים מצומצמים ניתן בקלות מרבית יותר לדאוג לארוחה ברמה גבוהה לכל הסועדים, רבים נעזרים בשירותי קייטרינג או אפילו מביאים לאירוע שף פרטי שיבשל לאורחים אוכל לפי טעמם, דבר שהחל לתפוס תאוצה בזמן האחרון וגם אפשר להבין למה, סך הכל זה רעיון שידהים את האורחים שלכם.

כשאתם בוחרים את המקום שבו תרצו לעשות את האירוע חשוב לשים לב למספר דברים חשובים כדי להעניק לאורחים שלכם מקום נוח ונעים לשהות בו במהלך האירוע, אנו ממליצים לכם לבחור במקום עם מרחב פתוח ונוף יפה, זה ישדרג לכם משמעותית את האירוע, טבע עם נוף לים או עם הרבה ירוק בעיניים יכול להיות פתרון נפלא. חשוב מאד גם לדאוג למקום שיהיה גישה נוחה עם רכבים וזה יהיה רעיון חשוב גם לאנשים המבוגרים שמתקשים ללכת הרבה ברגל, לא חסרים מקומות כאלה עם גישה לרכב בטבע המדהים של ישראל.

בקיצור, הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם הוא לא להתבאס שהאירוע נערך בצורה כזאת בגלל אילוצי הקורונה אלא להפך, להפוך את זה לחוויה ולתת לאורחים שלכם להינות מאירוע איכותי בסגנון קצת שונה ומיוחד ממה שהם רגילים בדרך כלל, זה יכול להפוך להיות האירוע המהנה ביותר שהם היו בו.

 

קורונה אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד