כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

היתרונות של יום גיבוש עבור העסק שלכם

חשוב להבין כי גיבוש וימי כיף אינם בזבוז זמן וכסף, אלא יש  בהם יתרון עקיף לעסק. הם מספקים לעובדים מסגרת בטוחה בה הם יכולים לצאת מהשגרה היומיומית. זוהי תקופת זמן אידיאלית להסרת חומות שמתקיימות באופן טבעי ביום קבוע בין עובדים למנהלים, בין הממונים והפקודים וכדומה

היתרונות של יום גיבוש עבור העסק שלכם
אקדח לייזר צילום: לייזר קלאב

בעלי עסקים רבים אינם ששים לבזבז על עובדיהם ימי גיבוש, בעיקר מכיוון שהם נוטים לפרש את יום הגיבוש לעובדים כיום עבודה מבוזבזת. אחרי הכל, זה יום שלם בו העסק לא עושה דבר כדי להגדיל הכנסות, אלא להפך: העסק צריך לשלם במקום אחר כמו למשל פעילות לייזר טאג מעין זו- https://lzrtag.co.il/  (האתר הראשון מסוגו בארץ אשר שומר שבת והוקם על ידי צוות של אנשים יראי שמים). כדי לבדר עובדים במשך יום שלם, הוצאות קייטרינג ו / או הובלה הלוך ושוב, וכל זה כאשר יש למשרד צוות מוגבל ולעיתים זה לא.

אז למה אתה צריך ימי גיבוש?

חשיבותה של הקבוצה

חשוב להבין כי גיבוש וימי כיף אינם בזבוז זמן וכסף, אלא יש  בהם יתרון עקיף לעסק. הם מספקים לעובדים מסגרת בטוחה בה הם יכולים לצאת מהשגרה היומיומית. זוהי תקופת זמן אידיאלית להסרת חומות שמתקיימות באופן טבעי ביום קבוע בין עובדים למנהלים, בין הממונים והפקודים וכדומה. בהקשר כזה העובדים אינם מרגישים שהם צריכים להוכיח את עצמם, לא שהבוס צופה בהם ושאין להם אחריות על כתפיהם. לפיכך, הם מרגישים יותר בנוח להציג בפני עמיתיהם מסיבות שהם בדרך כלל לא חושפים, ופתוחים לקבל רעיונות חדשים שלא הכירו מחבריהם.

להזמנות משחק במתחם הלייזר טאג או בכל הארץ ניתן לתאם בטלפון - 0526005850

כך נוצר למעשה הקמת קבוצות: עובדים מרגישים בנוח לשתף עם גורמים אחרים שהם נוטים להסתיר, בין אם בכוונה ובין אם לא; הם מכירים זה את זה, נפתחים ויוצרים חיים משותפים שיחזרו למשרד ולשגרה היומיומית כשיוכלו לזכור אותם. ניסוח קבוצתי הפך את סביבת העבודה להרבה יותר חזקה, תומכת, חברתית, בטוחה - ומכאן פרודוקטיבית.

במובן זה, לא משנה איזו פעילות מדויקת תבחרו ליום הכיף הזה. כל עוד מדובר בפעילות שרוב העובדים לא חווים בדרך כלל, כך שהיא ייחודית ומעניינת את כל המשתתפים, אז זו פעילות לגיטימית. למשל טיול בהרי הצפון, טרקטורונים בדרום, סדנת תכשיטים - לכל אחת מהאפשרויות הללו ורבות אחרות יש פוטנציאל לגבש את העובדים.

אז מדוע דווקא לייזר טאג היא הפעילות היותר מתאימה לימי גיבוש?

לייזר הוא משחק המאפשר לעובדים לתעל מיומניות על ידי המחשת קרב בשדה הקרב לשיעורי לימוד מחד ולהפקת חוויות משותפות מצד שני. הרעיון פשוט: להגיע למתחם, להתחלק לשתי קבוצות ולנסות לירות בכמה שיותר חברים בקבוצה השנייה כמו להתחמק מצילומיהם.

עם זאת, למשימה זו היבטים רבים אשר למעשה מחייבים עובדים להתגבש כדי להצליח: עליהם לשתף פעולה אחד עם השני, לתקשר ביעילות ולעבוד על דינמיקה קבוצתית. במהלך המשחק הם יכירו טוב יותר אחד את השני, יחזקו את החוויה הקבוצתית ויצברו זיכרונות שהם יכולים לחלוק מהיום למחרת במשרד ועד חודשים רבים אחר כך - עד ליום הגיבוש הבא.

יום גיבוש לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד