כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מהשפעות נגיף הקורונה

הכי זול שיש: חתונה ב-14 אלף שקל בלבד תחת כיפת השמים

מגפת הקורונה שינתה סדרי בראשית בכל מה שקשור להוצאות חתונות במגזר החרדי. אחרי היוזמה בויז'ניץ להקצות את היכל הטישים לחתונות החסידים, בחסידות קרלין יוזמים הוצאות חתונה רק ב-7000 שקל בלבד במקום פתוח ורק עד מאה מנות | כל הפרטים על התכנית בפרסום ראשון

הכי זול שיש: חתונה ב-14 אלף שקל בלבד תחת כיפת השמים
הדמיית שטח החתונה של קרלין צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בחצר חסידות קרלין סטולין החסידות הראשונה לסגור הכל בעקבות מגפת הקורונה, החלו בהתאמת אולם פתוח לחתונות שייערכו בקרוב שימנו עד 100 איש גברים ונשים.

בחסידות מתכוונים לפרסם הודעה על תקנות בצמצום הוצאות הנישואין, אך עוד לפני הכל מצאו מתחם לחתונות ברחבת קרית החינוך 'בית ברכה' בעיר ביתר עילית. 

על פי הפרסומים, סעודת החתונה תכלול 100 מנות מקייטרינג בהשגחת בד"ץ 'העדה החרדית', כשכל ההגשה תהיה בכלים חד פעמיים איכותיים לצד תזמורת אורגן ומערכת הגברה. 

המתחם יפעל החל מפתיחת עונת החתונות מח' סיון עד ט"ו תמוז, המחיר הכולל לחבילה הוא 7000 שקל לכל צד, סך הכל 14 אלף שקלים מחיר מצחיק לעריכת חתונות. 

בחסידות מציינים כי מדובר בחבילה כוללת וסגורה שאי אפשר להוסיף לה עוד מנות או דברים אחרים וייתכנו שינויים באם ייצטרכו אבטחה לאירוע כפי דרישות משרד הבריאות. 

כך או כך, אין ספק שמגפת הקורונה יצרה סדר יום חדש בכל מה שקשור לצמצום הוצאות השמחות, דבר מבורך בכל המקומות שעוד ידובר עליו רבות ואפשר שיאומץ על ידי קהילות נוספות. 

 

קרלין סטולין חתונות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד