כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סוף לסאגה • צפו

לאחר שבועיים של קרבות שקטים: ח"כ טסלר מונה ליו"ר הוועדה

חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר שבועיים של קרבות שקטים בתוך סיעת אגודת ישראל בין חבר הכנסת ישראל אייכלר מבעלזא לחבר הכנסת יעקב טסלר מויז'ניץ על תפקיד יושב ראש הוועדה לפניות ציבור - הבוקר מונה יעקב טסלר לתפקיד היושב ראש • צפו בטקס החגיגי היום בכנסת

לאחר שבועיים של קרבות שקטים: ח"כ טסלר מונה ליו"ר הוועדה
טסלר בישיבת הוועדה הבוקר צילום: מתוך הסרטון

לאחר שבועיים של קרבות שקטים בתוך סיעת יהדות התורה, בין חבר הכנסת ישראל אייכלר לחבר הכנסת יעקב טסלר על תפקיד יושב ראש הוועדה לפניות ציבור - הבוקר מונה יעקב טסלר לתפקיד היושב ראש.

בטקס חגיגי שהתקיים היום (רביעי) בהשתתפות יו"ר הכנסת, מונה ח"כ טסלר פה אחד. בלטו בהיעדרותם: חברי סיעת יהדות התורה, שבדרך כלל נוהגים להשתתף במינויי חברי הסיעה ולברכם עם כניסתם לתפקיד חדש.

בנאומו אמר חבר הכנסת טסלר כי בוועדה הזו, "לא עוסקים בפוליטיקה שזה עולם של שקר, וכידוע לשקר אין רגליים. אנחנו נעסוק נטו בלעזור לאזרחי ישראל". הוא הוסיף, "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לידידי ישראל אייכלר שבמשך שנים רבות הוא עשה עבודה מצוינת בוועדה הזו".

כזכור וכפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', על רקע התפקיד הזה התנהל מאבק בתוך הסיעה, כאשר בשיאו נחשף ב'בחדרי חרדים' כי בית הדין של בעלזא שיגר ביום ראשון השבוע מכתב צו מניעה ובו הוא דורש שלא לאשר את התפקידים. אלא שבאגודת ישראל התעלמו מהצו ויצאו לדרך עם המינוי הרשמי.

בנוסף, 'בחדרי חרדים' פרסם אמש כי מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט שיגר מכתב תשובה לדייני בית הדין 'מחזיקי הדת' של בעלזא וכתב כי, "כפי המקובל לאורך השנים, סדר מינוי התפקידים בין נציגי אגודת ישראל הוא כפי סדר המקומות ברשימה".

זייברט צידד בהסכם שנחתם בכינוס המפלגה בנתניה, שם התחייבו הנציגים לפעול כי נציג בעלזא יכהן בתפקיד בכיר לצד חבריו בסיעה. זייברט עדכן את הדיינים כי, "המאמצים למינוי נציג בעלזא בתפקיד בכיר מתקיימים בימים אלו בכל הכוח ובכל דרך בהשתדלות מלאה - כמסוכם".

בעניין זה דווח ב'בחדרי חרדים', כי ביום שני השבוע השר יעקב ליצמן נועד בנושא עם נציג הליכוד, יו"ר הכנסת הטרי יריב לוין והוא צפוי להיפגש בנושא גם עם יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני.

יעקב טסלר אגודת ישראל ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד