כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאחר שנים

פגישה ראשונה בין ראש הממשלה ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד

בשעות הצהריים נועד ראש הממשלה נתניהו עם יו"ר האופוזיציה החדש יאיר לפיד לעדכון בטחוני-מדיני שנהוג בין רה"מ לראש אופוזיציה. זו פגישה ראשונה בין השניים לאחר נתק של שנים

פגישה ראשונה בין ראש הממשלה ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד
בנימין נתניהו ויאיר לפיד כשר אוצר צילום: Marc Israel Sellem, פלאש 90

בשעה זו נועדים בלשכת ראש הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד.

זוהי פגישה ראשונה בין השניים מזה מספר שנים, אחרי שב-2013 פיטר נתניהו את לפיד מתפקיד שר האוצר בטענה שניסה להרגן 'פוטש' נגדו.

מדובר בפגישה תקופתית, בה ראש הממשלה ויו״ר האופוזיציה נועדים לעדכון בטחוני - מדיני מידי חודש. לעתים משתתפים במפגש גם הדרג הביטחוני - מדיני.

בתוך כך, חבר הכנסת לפיד הודיע בימים האחרונים לכנסת על כך שהוא מוותר על הרכב המשוריין שמגיע לו מתוקף תפקידו כיו"ר האופוזיציה, והוא דורש להסתפק ברכב רגיל שמוקצה לחברי כנסת.

מאז נכנס לתפקידו, השתמש לפיד ברכבו הפרטי וסירב להשתמש ברכב שמגיע מהכנסת. עם מינויו לתפקיד יושב ראש האופוזיציה כאמור, לפיד לא ייקח את רכב השרד מסוג אאודי אותו מחזיקים ראשי האופוזיציה.

לפיד קיבל בימים האחרונים רכב סקודה כפי שאר חברי הכנסת, כאשר מתוקף תפקידו הוא גם זכאי לאבטחה צמודה שמלווה אותו לאורך כל שעות היממה כך בתוך הכנסת.

בכנסת ובשב"כ סירבו להתייחס לדיווח שפורסם ב ynet. ומלשכתו של יו"ר האופוזיציה לפיד נמסר כי "כל חבר כנסת רשאי להחליט על רכבו והמשמעויות הנגזרות מכך. ראש האופוזיציה, על אף שזכאי לרכב ממוגן, החליט לוותר עליו ולנסוע ברכב סקודה כמו של כל חברי הכנסת".

יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד