כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההסתה נמשכת

הח"כ מ'ישראל ביתנו': "נתניהו נתן לחרדים להדביק ולהידבק" • צפו

ההסתה מבית מדרשם של מפלגת 'ישראל ביתנו' לא עוצרת גם אחרי שמערכת הבחירות מזמן מאחורינו. בנאום שנשא היום ח"כ אלי אבידר הוא האשים את נתניהו בכך ש"אפשר למטוסים שהגיעו ממרכזי ההדבקה בניו יורק, לנחות בישראל ללא בדיקה וללא בידוד" | לדבריו, "נתניהו פגע בעדה החרדית" • צפו

הח"כ מ'ישראל ביתנו': "נתניהו נתן לחרדים להדביק ולהידבק" • צפו
ח"כ אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

שוב הסתה מבית 'ישראל ביתנו'. חבר הכנסת אלי אבידר נאם היום (רביעי) מעל דוכן הכנסת והאשים את נתניהו בכך ש"נתן לחרדים להידבק ולהדביק".

בראשית דבריו אמר ח"כ אבידר: "מאז פרוץ הקורונה מעל נתניהו באמון הציבור. לאחר שכשל בהשגת רוב בשלוש מערכות בחירות, נתניהו ניצל את הקורונה כדי להעצים את הפחד, החרדה ויצר כאוס כדי להקים ממשלה בזבזנית, עם אינאפטים – בני גנץ וגבי אשכנזי".

לדבריו, "חוק ראשון בקורס המבוא להבנת נתניהו הוא, שהוא עושה בדיוק את ההפך ממה שהוא מצהיר. נתניהו סיפר לנו בכל ערב שהוא פועל לעצור את הקורונה, ובפועל החמיר אותה. זו לא הייתה מדיניות כושלת, אלא מדיניות מכוונת ומדויקת לפרטים. נתניהו מנע ממשרד הביטחון ומפיקוד העורף לנהל את המשבר, שהם הגורמים בעלי הידע והמוסמכים לנהל משברים שכאלה. באמצעות איש אמונו, ראש המל"ל".

בשלב זה הסית בחומרה נגד המגזר החרדי והאשים את ראה"מ נתניהו, "הוא שלט באירוע, העצים את הקורונה ודהר להשגת מטרתו. במשך שבועות נתניהו אפשר למטוסים שהגיעו ממרכזי ההדבקה בניו יורק, לנחות בישראל ללא בדיקה וללא בידוד. בטלוויזיה הוא לימד אותנו איך לנגב נזלת ומהו מרחב הסכנה של כל אפצ'י, ובפועל נתן לחולי קורונה שהגיעו מניו יורק להדביק את משפחותיהם".

"נתניהו, רבותיי, פגע בעדה החרדית", קבע חבר הכנסת מ'ישראל ביתנו'. "האיש שיודע להגיע לכל אדמו"ר ולכל רב חשוב, שתק ונתן לחרדים להדביק ולהידבק. הוא לא אכף את תקנות משרד הבריאות ואפילו הצליח להוציא את הזן-מאסטר, יעקב ליצמן, משלוותו, כשזה קרא להטיל סגר על בני ברק. נתניהו מנע ביצוע בדיקות קורונה מסיביות בציבור. הוא הצהיר על עשרות אלפי בדיקות ביום, ובפועל, הוא מנע מצה"ל לבצע מבצע בדיקות לאומי בכוונה, כי נתניהו רצה שהקורונה תתפשט ולא להפך".

אלי אבידר ישראל ביתנו הסתה נגד חרדים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד