כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
למרות האיומים

טראמפ יאפשר מספר מוגבל של טיסות סיניות

למרות האיומים לאסור את הטיסות בין המדינות לגמרי: נשיא ארצות הברית טראמפ הודיע כי יאשר פעילות מצומצמת של טיסות בין ארה"ב לסין

טראמפ יאפשר מספר מוגבל של טיסות סיניות
מטוס צילום: unsplash

ממשל טראמפ הודיע ביום שישי האחרון כי הוא יאפשר לחברות התעופה הסיניות להפעיל מספר מוגבל של טיסות לארה"ב, וזאת לאחר שהממשל איים לאסור את הטיסות בין המדינות לגמרי.

ההחלטה הגיעה יום לאחר שנראה כי סין פותחת את הדלת בפני חברות התעופה האמריקניות 'יונייטד' ו'דלתא'. המתחילות בינתיים טיסה אחת בשבוע לסין. בהשוואה לינואר האחרון, היו 300 טיסות יומיות בין המדינות.

ממחלקת התחבורה האמריקאית נמסר כי היא תאפשר לחברות התעופה הסיניות לטוס בסך הכל שתי טיסות הלוך ושוב בשבוע בין ארה"ב לסין, ותשווה את מספר הטיסות שרשות התעופה של סין תאפשר לחברות אמריקאיות.

דלתא שיבחה את ממשל ארה"ב על שניסתה "להבטיח הוגנות וגישה לסין". יונייטד אמרה שהיא "בודקת את העניין". ראשי החברות לא אמרו אם ההתפתחות האחרונה בסכסוך בין המדינות תשפיע על תוכניותיהן. אך שתיהן קיוו שיהיו עוד טיסות. כך דווח בסוכנות הידיעות AP.

ממחלקת התחבורה נמסר כי היא עשויה להקל עוד יותר על ההגבלות, אך התנתה זאת רק באם סין תעשה זאת. עם זאת, גורמים רשמיים מודאגים מהתנאים שסין מציבה ויכולים להשפיע על חברות התעופה האמריקאיות.

דרישות אלו כוללות מדידת חום של כל הנוסעים במהלך טיסות המשך, והשהיית הטיסות העתידיות של חברות תעופה - אם חמישה נוסעים ומעלה יימצאו חיוביים לנגיף הקורונה לאחר שהגיעו לסין.

דונלד טראמפ דלתא איירליינס יונייטד איירליינס סין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד