כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אין חשש להטעיית הציבור"

'יש עתיד' הפסידו במשפט ל'כחול לבן' וישלמו

הקרב על השם והלוגו של 'כחול לבן' הוכרע. בני גנץ וסיעתו ניצחו ויהיו המשתמשים הבלעדיים של המותג, בעוד 'יש עתיד' הובסה ותשלם הוצאות משפט בסך 25 אלף שקלים

'יש עתיד' הפסידו במשפט ל'כחול לבן' וישלמו
בני גנץ ויאיר לפיד בכנס בחירות צילום: תומר נויברג, פלאש 90
מפלגת יש עתיד-תל"ם הפסידה במשפט שנערך על שם המפלגה המאוחדת 'כחול לבן' ובית המשפט חייב אותם לשלם 25,000 שקלים הוצאות משפט. ב'ישראל היום' דווח כי כחול לבן מתכוונת לתרום את הסכום לעמותת "לב אחד" לסיוע אזרחי במצבי חירום. 
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, יונה אטדגי, ציין בפסק הדין כי כחול לבן "עושה שימוש סביר בעיצובים ואין חשש להטעיית הציבור כתוצאה משימוש זה. המסקנה היא שתוכל להמשיך לעשות שימוש בעיצובים". הוא הוסיף כי גנץ ומפלגתו יכולים להשתמש בלוגו של 'כחול לבן' ללא השמות 'גנץ-לפיד' מתחתיו כיוון שהם כבר נפרדו.
כזכור, לאחר שבני גנץ ויאיר לפיד התפצלו, דרשו במפלגתו של לפיד - 'יש עתיד-תלם' לקבל את השם 'כחול לבן' ודרשו מגנץ ואנשיו במפלגת 'חוסן לישראל' להפסיק להשתמש בשם. הוועדה המסדרת של הכנסת פסקה לטובת חוסן לישראל, שנותרה עם השם. יש עתיד החליטו לתבוע את חוסן לישראל בבית המשפט, וכאמור, היום הם הפסידו ובית המשפט חייב אותם לשלם 25,000 שקלים הוצאות משפט.
יש עתיד מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד