כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי שלושים שנה

לונדון החרדית בחרה "ראש הקהל" חדש

בלונדון החרדית מינו ראש קהל חדש אחרי שלושים שנה שבו כיהן ראש הקהל הקודם הרב דוד פראנד נבחר הרב בנימין שטרן לכהן כראש הקהל של התאחדות קהילות החרדים כדתיא. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על המינוי ומעמד הלחיים בבית הרבי מויז'ניץ לונדון 

לונדון החרדית בחרה "ראש הקהל" חדש
הרב בנימים שטרן והרב דוד פראנד צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה בלונדון החרדית: הרב בנימין שטרן מונה לשמש כראש הקהל של התאחדות קהילות החרדים בעיר. 

במשך שלושים שנה שימש בלונדון הרב דוד פראנד כראש קהל של הקהילה החרדית בלונדון התאחדות קהילות החרדים בלונדון. ראש הקהל הקודם מונה על ידי הגאב"ד הקודם הגאון רבי העניך פאדווא זצ"ל אביו של המרא דאתרא של היום.

כעת במכתב בו שיגר הרב דוד פראנד לגאב"ד של לונדון הוא מודיע על התפטרותו מתפקד ראש הקהל אחרי שלושים שנה ולאחר שבחרו בו פעם אחר פעם.

לדבריו: ברבות השנים צריך לפנות את המקום לצעירים ו"כשם שקיבלתי שכר על הדרישה כך אקבל שכר על הפרישה ושיהיה לתועלת ולכבוד שמים", כתב הרב דוד פראנד.

מכתבו של ראש הקהל הקודם בו הוא מודיע על עזיבתו. צילום: בחדרי חרדים

במקומו מונה העסקן הרב בנימין שטרן מהדמויות המוכרות של לונדון רבות בשנים לאחר בחירות שהתקיימו בקרב הנהלת הקהילה שבחרה בו מול מתמודדים נוספים.

ר' בנימין בנו של הרב יוסף שטרן ז"ל מיקירי לונדון וחתן אצל משפחת בנדיקט המפורסמת בבני ברק. הוא נכד של הגאון רבי שלמה בוימגרטן זצ"ל רב תורה עץ חיים ונשיא כולל חיבת ירושלים.

הרב שטרן מכהן כבר כראש הקהל בקהילת עץ חיים' בלונדון שבראשות הגאון רבי זאב פלדמן. הוא נודע כבעל קשרים ענפים עם המרא דאתרא הגרמח"א פאדווא וקהילת 'כדתיא'.

בלונדון מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמות מיוחדת שתביא כבוד ללונדון החרדית שמתחדשת עם ראש קהל חדש ונוצץ.

עם מינויו לשמש כראש הקהל הגיע ר' בנימין שטרן להתברך אצל האדמו"ר מויז'ניץ לונדון שם נערך מעמד לחיים והכתרה, במעמד השתתפו ראש הקהל הקודם ר' דוד פראנד לצד ראשי ונציגי הקהילות בעיר והאדמו"ר מויז'ניץ חתם על שטר ההכתרה.

ויז'ניץ לונדון דוד פראנד בנימין שטרן ראש הקהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד