כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זכר לביזת הים

המתנה ששיגר האדמו"ר לקונסול שמסיים את תפקידו

ראש עיריית ניו סקוור הגיע לדני דיין קונסול ישראל בניו יורק והעניק לו מצה שמורה מהרבי מסקווירא לרגל סיום תפקידו בעוד שלושה שבועות 

המתנה ששיגר האדמו"ר לקונסול שמסיים את תפקידו
המתנה שקיבל דיין מהרבי מסקווירא צילום: באדיבות המצלם

קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין שעומד לסיים את תפקידו בעוד שלשה שבועות, הופתע לקבל בלשכתו מחווה מיוחדת ומרגשת מהאדמו"ר מסקווירא ששלח לו שי נאה ומיוחד. 

עקב מגפת הקורונה שלא ניתן להפגש פנים אל פנים, האדמו"ר מסקווירא שיגר באמצעות נאמנו ישראל משה שפיצר, ראש עיריית ניו סקוור מצה שמורה מהאדמו"ר מחג הפסח, אותה הרבי מחלק במוצאי החג לחסידים זכר ל'ביזת הים' והיא סגולה לשמירה והצלחה.

במכתב הברכה נכתב "הקב"ה יתן לו סיעתא דשמיא ונשיאות חן שיוכל להמשיך במעשיו הטובים בכלל ובפרט". 

דיין התרגש מהמתנה החשובה, שכן לדיין קשר מיוחד לחצר חסידות סקווירא והוא היה אורח של כבוד מספר פעמים בבית הרבי ובחצר החסידות. 

הסבא רבא של דיין היה חסיד סקווירא בעיירה באוקראינה, והיה השוחט בזמן הנהגת האדמו"ר רבי יצחק מסקווירא זיע"א. דיין הוא נצר לשושלת בית סקווירא. בשיחה העלו השניים את הייחוס המשפחתי של דיין, והקשר של הסבא לסביו של האדמו"ר. יצוין כי מתוקף תפקידו - דיין הגיע לביקור כשהוא מלווה במאבטח.

בעבר סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "היחסים שלי עם הרבי נובעים מכך שאחד מאבות אבותיי באוקראינה היה חסיד סקווירא, וכשהרבי היה מגיע לעיירת מגוריו היה מתאכסן בביתו". 

"זמן קצר אחרי שהגעתי לשמש כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק - ביקרתי אצל הרבי בשיכון סקווירא וישבתי עמו ביחידות למעלה משעה וחצי מאז הביקור אני מוזמן לכל השמחות בבית סקווירא ושומר על קשר רצוף - הרבי תמיד נוהג לומר לי שאינני אורח אצלו אלא זהו ביתי".

דני דיין הרבי מסקווירא ביזת הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד