כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גלגל המזלות

מכירים מישהו ממזל אריה? כך תדעו עם איזה מזל הוא מסתדר טוב יותר

יש לכם קשר עם מזלות אריה? כעת תוכלו לדעת איך הם מרגישים עם כל מזל, עם מי הם מסתדרים יותר ועם מי 'האריות' מסתדרים פחות

מכירים מישהו ממזל אריה? כך תדעו עם איזה מזל הוא מסתדר טוב יותר
גלגל המזלות צילום: pixabay

בני ובנות מזל אריה הנכנסים אט אט אל השמש חשים התאוששות אנרגטית, מזל אריה שמזלו חמה (שמש) מרגיש טבעי כשהאנרגיה גבוהה, זהו מזל אנרגטי מאוד והימים של השבוע הקרוב המאטים את הקצב של האריות, מכביד עליהם.

השבוע של תשעת הימים עד לשיא בתשעה באב, יום חורבן בית המקדש, הינו שבוע גדול לכל המזלות, זהו שבוע של השקטה, של חשיבה מחודשת, של האטה, האטה בדיבור, בעשייה, התכנסות ומילוי מצברים. אריות שבדרך כלל נעים קדימה ללא הפסקה נדרשים לעצור ולמלא את המצברים. ואחר כך  ממשיכים ימים של נחמה ממש, כבר מיום חמישי בצהריים, זמן התחלת הגאולה, יחושו האריות שחרור.

כפי שהבטחתי בשבוע שעבר לכתוב על אריות ויחסים. אריה כפי שציינתי בשבוע שעבר איננו שתלטן, כי אם מנהיג ולכן ההכרה במנהיגות הזו יכולה לתעל מערכות יחסים.

אריות כילדים זקוקים להכרה הזו של כוחם, וכשהוריו מעצים את כוחם ומתעל אותו לטובה, הרי שהם גאוות משפחה. יחד עם זאת כשלא מבינים אותם כילדים ומונעים מהם להתבטא, הם יכולים להיות מרדנים. וילדים עם בעיות משמעת. הדרך לליבם של ילדי האריה זה חום, אהבה והרבה לוגיקה.

אריה בזוגיות יהיה אבא חם אך תובעני מאוד להישגים. לעומת האם הלביאה שתיתכן עודף מגננה על ילדיה. הלביאה לעיתים אינה יודעת גבולות בפינוקים שלה לילדיה, כאן יש לה שיעור חשוב.

אריה בזוגיות: אריה עם אריה ממש נפלא, זה מלך ומלכה כשהתדר גבוה, או חלילה אש ותמרות עשן כשהאגו מנהל את שני בני בזוג.

אריה עם בתולה: קשה. הבתולה איש של פרטים קטנים, עבודה קשה, האריה איש מקרו, רואה את הסך הכל ולא מוכן להיכנס לפרטים, יש כאן גם פלוסים ומינוסים, ויתכנו המון ויכוחים כשהאריה ירגיש נורא מתוסכל במערכת כזו, אני חוזרת ומדגישה שני דברים חשובים ביותר כי בכל מזל יש את הרובד הגבוה והנמוך. ושנית, היא הנותנת. זה התיקון והשיעור לכל מזל בסיווגו לפעמים עם ההיפך הגמור. צריך לזכור את התיקון והאסטרולוגיה היהודית באה לתת כוח לתקן ואיננה הגדת עתידות.

אריה עם מאזניים: ממש טוב. המאזניים נהנה מכיכובו של האריה ומפרה אותו. אין משחקי כוח.

אריה עם עקרב: שני מזלות חזקים מאוד, תיתכן הרמוניה בהבנת עומק הקשר אך צריך המון שיחות עומק. העקרב העקשן יכול לסייע לאריה באם יבוא חיובי בלבד! הגישה של העקרב המסתורי והמניפולטיבי לפעמים יכולה להצית את האריה השואג. לעבוד על פרונטליות בשיחות ופתיחות.

אריה עם קשת: שני מזלות אש יכולים להיות הצלחה גדולה ,גם כלכלית וגם זוגיות מאוד מאווררת שכן שני המזלות אוהבי חופש .יתרה מכך, הקשת אוהב את חשיבת האריה הריאליסטי ... זוגיות טובה וקלילה.

אריה עם גדי: הפריה נהדרת. האריה מתפעל מכוח ההתמדה של הגדי, משיקול הדעת, ואף מוכן לתת לו את ההגה בכבוד. זוגיות שיש בה הרבה מזל.

אריה עם דלי: דלי הינו הקוטבי לאריה ולכן יש הבנה עמוקה בניהם. אין יותר מידי ויכוחים, יחד עם זאת הדלי המרחף, או המתנתק בקלות יכולים לייצר מצב שהאריה יחוש בודד.

אריה עם דגים: קשר לא פשוט. הדג השתקן. המשייט לו באקווריום סוחט נפשית את האריה. אריה ויטאלי, תקשורתי, ופתוח מתוסכל מאוד ממצבי שתיקה ארוכים, קשר סוחט.

אריה עם טלה: קשר מפרה ושמח כי שני המזלות מלאי שמחה ועשיה, לעיתים קשה לאריה עם עודף התנועתיות של הטלה (שימו לב שהאריה רובץ הרבה) גם בתקשורת האריה יותר מקובע והטלה קופצני בשיחותיו. זה תיקון נפלא לזוג כזה.

אריה עם שור: קשר שקט ויציב. הבנה שבשתיקה .זוגות שכאלו יעבדו בצוות מצויין ומזלם במיוחד בחומר.

אריה עם תאומים: קשר טוב. האריה נהנה מפטפטת התאומים, הוא אפילו בתחושה שאין לו צורך להתאמץ. התאומים האינטליגנטי מזמר ושר, והאריה אוהב את ההצגה.

אריה עם סרטן: הסרטן הפסיבי מוציא את האריה מהדעת. בקשר כזה האריה עם כל גודלו נסחט על ידי הסרטן השמיימי שדורש תשומת לב בכמויות. קשר מאתגר מאוד.

חשוב לציין כי מזל השמש מייצג בין שלושים לא רבין אחוז מהמפה האישי ולכן השוני בין אנשים. יש מזל האופק הנגזר משעת הלידה ויש את מיקום הירח בזמן הלידה.

בשבוע הבא בעזרת השם ארחיב על הכוכבים במפת לידה ומשמעותם על המזל עצמו.

בינתיים השבוע נוחו, אגרו כוח, עסקו באהבת חינם. הטיפ שלי האישי השבוע: עצמו עיניים לכמה דקות ,שבו במקום שקט ובחרו אדם אחד בעול מכם שאתם בוחרים לסלוח לו. הסליחה מחייה את השולח ומרפא המון.

על מהות הסליחה נתמקד בשבועות הקרובים, לקראת אלול.

מאת: שרה חיה חגירה -יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה מזלות אריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד