כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ועד הרבנים הודיע

סיאטל: המסעדה היחידה הכשרה בעיר נסגרה

אחרי כמעט 30 שנה, המסעדה הכשרה היחידה שפעלה בעיר סיאטל, והייתה הפתרון היחיד עבור היהודים האורתודוקסים בסיאטל בה חיים כשישים אלף יהודים סוגרת את שעריה 

סיאטל: המסעדה היחידה הכשרה בעיר נסגרה
מסעדה. אילוסטרציה צילום: unsplash

המסעדה הכשרה היחידה בעיר סיאטל סגרה את שעריה בסוף השבוע, כך דווח ב-JTA.

מסעדה סינית צמחונית Bamboo Garden, שהייתה פעילה מאד עם קהל לקוחות גדול, הייתה המסעדה הראשונה בסיאטל שהפכה לכשרה לפני כמעט 30 שנה, והיוותה פתרון עבור האורתודוקסים, שכן הקהילה היהודית שומרת תורה ומצוות קטנה מדי בשביל להחזיק מסעדה שמתאימה רק לאלה השומרים על כשרות. המסעדה נסגרה בגלל נגיף הקורונה שפגע קשות במסעדה, לצד רצונו של הבעלים לפרוש.

בסיאטל חיים למעלה מ-60,000 יהודים ועדיין ישנן כמה מסעדות כשרות בפרברים. אך המסעדות הללו כולן צמחוניות, ומסעדת הבשר הכשרה הקרובה ביותר לסיאטל נמצאת כמה שעות משם, בקולומביה הבריטית.

ועד הרבנים של סיאטל הודיעו על סגירת המסעדה באמצע חודש יולי: "וועד הרבנים מסיאטל מודיע על הבשורה העגומה שאחרי 25 שנה שהוועד והמסעדה שירתו את הקהילה היהודית, המטבח הצמחוני של המסעדה יסגור את שעריו לצמיתות בסוף החודש הזה. הם ימשיכו לספק ארוחות עד 31 ביולי, אך מבקשים מאנשים שלא יחכו עד היום האחרון להזמנתם, מכיוון שיהיה קשה להם לקבל הזמנות מרובות באותו היום האחרון".

סיאטל מסעדה כשרה צמחונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד