כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ירי בנגמ"ש האופוזיציה

הח"כ מ'ישראל ביתנו' תקף את לפיד וקרא לצרף חרדים • צפו

לא רק הקואליציה מפוצלת. ח"כ אלי אבידר תקף הערב מעל דוכן המליאה את יו"ר האופוזיציה בה הוא חבר וטען כי יאיר לפיד מבריח מפגינים רבים מהמחאות נגד נתניהו: "חייבים לצרף למחאה עוד אנשי ימין, ליכודניקים, חובשי כיפה וחרדים" • "לפיד מריח בחירות ודוחף פעילים עם שלטים"

הח"כ מ'ישראל ביתנו' תקף את לפיד וקרא לצרף חרדים • צפו
ח"כ אלי אבידר צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' קרא הערב בנאום במליאה: "חייבים לצרף למחאה עוד אנשי ימין, ליכודניקים, חובשי כיפה וחרדים". וגם, תקף בחריפות את יו"ר האופוזיציה בה הוא חבר: "לפיד מריח בחירות ודוחף פעילים עם שלטים".

אבידר פתח את דבריו ואמר: "המחאה במוצ"ש האחרון גמרה את משפחת נתניהו, הם היו בטוחים היא תדעך אבל המחאה גדלה בלי ארגון, בלי מנהגים. אנשי שמאל וגם ימין. כל אחד והכאב שלו, כל אחד והמחאה שלו".

בשלב זה עבר לתקוף את לפיד: "חודשים שאנחנו בגשרים. ולפיד? לעזאזל המחאה אם אי אפשר לנצל אותה. לפיד מריח בחירות ודוחף פעילים עם שלטים ממותגים לגשרים. לפיד מצטלם בגשר אחד אחד לשבוע חלילה לא במעוזי ימים כי שם זורקים ביצים וזה עלול ללכלך לו את הבגדים".

"שיהיה לכולם ברור", אמר הח"כ הדומיננטי מ'ישראל ביתנו', "הליכודניקים לא יצטרפו למחאה כשלפיד תקוע להם בפנים - אין ליכודניק אחד בעולם שיתמוך בלפיד. ומנגד, הם כועסים על נתניהו, מסרבים להפגין בעדו. חייבים לצרף את הליכודניקים למחאה. בטח לא להרחיק אותם".

הוא הוסיף ותקף את לפיד ושותפו: "שהתרחשה האלימות לפיד שתק ובוגי כמו יעלון טיפוסי הודיע שהוא מתנגד לאלימות. באמת?".

"אנחנו עסוקים בהגדלת המחאה בצירוף צעירים וליכודניקים, שיהיה ברור שאין ליכודניק אחד בעולם שיתמוך ביאיר לפיד, והם לא יצטרפו כשהוא תקוע להם בפנים ולא יבואו כשיש שלטים "די לכיבוש". שיהיה ברור הם כועסים על נתניהו ומסרבים להפגין בעדו,מלבד בודדים וזו לכשעצמה תמיכה אדירה. חייבים לצרף אותם, בטח לו לא להרחיק".

לסיום אמר: "תכניסו טוב טוב לראש, שרי הליכוד ידיחו את נתניהו רק ביום שהליכודניקים יפגינו נגדו ואנחנו בדרך לשם. המחאה תצליח כי אנחנו לא נרים ידיים, נשאיר פוליטיקה לבחירות, נעלה לירושלים ואנחנו נישאר עד שנתניהו יתפטר".

אלי אבידר יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד