כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
משחק כפול

סאגת אומן: נתניהו נקים צוות; טיבי לצד חסידי ברסלב

סערת נסיעת חסידי ברסלב לציון רבי נחמן באומן מגיעה לנקודת הכרעה • רה"מ מינה את השר זאב אלקין לעמוד בראש צוות שרים שיבחן מתווה נסיעה תקין • במקביל, ח"כ טיבי מתייצב לצד החסידים ותוקף את ראש הממשלה על התנהלותו בנושא

סאגת אומן: נתניהו נקים צוות; טיבי לצד חסידי ברסלב
אחמד טיבי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סאגת הטיסות לאומן מתקרבת לנקודת הכרעה, ראש הממשלה הודיע הערב (מוצ״ש) על הקמת צוות שיגבש מתווה לטיסות חסידי ברסלב לאומן, תוך שחבר הכנסת אחמד טיבי תוקף את התנהלות ראש הממשלה.

בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי בתיאום עם שר הבריאות אדלשטיין ופרויקטור הקורונה פרופ' גמזו, מינה ראש הממשלה את השר זאב אלקין לעמוד בראש צוות שרים שיבחן את האפשרות למתווה נסיעה לאומן, תחת הגבלות מחמירות של הרשויות באוקראינה. בצוות חברים שר החוץ אשכנזי, שר הפנים דרעי ושר המדע יזהר שי.

במקביל, מי שמתייצב לצד החסידים הוא לא אחר מאשר חבר הכנסת אחמד טיבי שתוקף הערב את ראש הממשלה בכל הטיפול בטיסות חסידי ברסלב לאומן ואומר, "הטלפון של נתניהו לנשיא אוקראינה לעצור את החסידים מלהגיע לאומן בראש השנה ואחר כך לספר להם שהוא מחפש פתרונות, זה גם שקר כפול וזו גם פגיעה בחופש הדת".

לדברי חבר הכנסת טיבי "אפשר למצוא פתרון, המחשבה מראש תוך שמירה על ההוראות ובלי לפגוע כך באלפי אנשים. אנחנו נגד התקהלויות מבלי לשמור על מרחק; חתונות והתקהלויות שונות, אבל היה צריך לחשוב בצורה אחרת מבלי לשקר לאנשים".

אחמד טיבי ברסלב זאב אלקין קורונה אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד