כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סאגת פתיחת שנה"ל

"יש מקום לבחון את למידת כיתות ג-ד שלא בקפסולות"

סאגת פתיחת שנת הלימודים עודנה במחלוקת, כאשר בעוד שר החינוך מבטיח כי השנה תיפתח כסדרה מחרתיים, ישנם מי שמתנגדים לכך ומזהירים מפני ההשלכות ויש מי שדווקא תומכים בשר | יו"ר איגוד מנהלי אגפי החינוך ברשויות המקומיות, יוצא בקריאה להנהגת ההורים הארצית לא לקרוא להשבתת מערכת החינוך

"יש מקום לבחון את למידת כיתות ג-ד שלא בקפסולות"
אילוסטרציה צילום: משרד החינוך

בעקבות הקריאות להשבתת מערכת החינוך על ידי הנהגת ההורים הארצית, אבי קמינסקי יו"ר איגוד מנהלי אגפי החינוך ברשויות המקומיות, יוצא בקריאה להנהגת ההורים הארצית לא לקרוא להשבתת מערכת החינוך. "השבתת בתי ספר היא הבעת אי אמון במנהלים. לא הוגן לא ראוי ולא נכון לקרוא להשבתה של מוסדות חינוך במיוחד לאור העבודה המורכבת שהושקעה בבניית מערכת שעות שתאפשר למידה מיטבית בעת התמודדות עם הקורונה".

לדברי קמינסקי, מנהלי בתי הספר ברחבי הארץ ממקסמים בימים אלו את החלוקה של חדרי הלימוד וחדרי הספח בבתי הספר על מנת לייצר מרחבי למידה שיאפשרו לתלמידים להגיע לבית הספר ולחזור לשגרה, וכמובן תוך התייחסות גם לכח האדם העומדים לרשות בתי הספר . במקומות בהם אין מספיק מקום וכח אדם יאלצו התלמידים ללמוד באופן משולב מהבתים ומהגעה פיזית. לא ניתן להכניס לבתי הספר יותר תלמידים מאשר מרחבי למידה קיימים, וכח האדם המתחייב וזאת מתוך דאגה לבריאות התלמידים וציבור עובדי ההוראה.

קריאה להשבתת הלימודים בבית ספר זה או אחר באופן נקודתי על ידי ההורים היא הבעת אי אמון טוטלית בציבור מנהלי בתי הספר וזו תפיסה שגויה - מחויבים לחזק את עובדי הוראה בימים של שיגרה ובוודאי בימים של משבר הקורונה.

עוד הוסיף קמינסקי כי הוא שותף לדרישת הנהגת ההורים שיש מקום לבחון את למידת כיתות ג-ד שלא בקפסולות ובכך להרחיב את אפשרויות הלמידה של ילדי בתי הספר היסודיים, אך הדבר לא יוכל להתרחש באופן מידי, לאחר שהכל כבר מוכן לקליטת התלמידים ב-1 בספטמבר ולאחר כל ההערכות שנעשתה.

קורונה קפסולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד