כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הקרב עוד לא הוכרע

הממשלה שוב לא תתכנס; גנץ מתנגח בראש הממשלה

גם אחרי דחיית הבחירות והעברת החוק לדחיית התקציב, המשבר הפוליטי בין רה"מ נתניהו לבני גנץ עוד בשיאו • גנץ בראיונות לכלי התקשורת תוקף את התנהלותו של נתניהו • ובנוסף, ישיבת הממשלה לא תתכנס זו הפעם החמישית

הממשלה שוב לא תתכנס; גנץ מתנגח בראש הממשלה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

הקרב הפוליטי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו״ר כחול לבן לא באמת חלף מן העולם, גם בצל דחיית מועד התקציב, גנץ ממשיך להשתלח בראש הממשלה, כשברקע מסתמן כי השבוע בפעם החמישית הממשלה לא תתכנס.

על פי הדיווח, ראש הממשלה עדיין זועם על ההתקפה של גנץ דקות קודם ההצבעה על דחיית מועד התקציב, והמפלגות טרם הגיעו להסכם על התנהלות הממשלה, ועל כן ישיבת הממשלה לא תתכנס ביום ראשון זאת בפעם החמישית.

היום (רביעי) התראיין השר בני גנץ בערוצי התקשורת שם תקף את ראש הממשלה, בראיון ל'כאן רשת ב' אמר: "המתקפות של נתניהו נגדי הן כמו סטירה בפני האומה", לדבריו "היינו יריבים פוליטים בבחירות, אפשר שנהיה יריבים בבחירות הבאות, באמצע יש אזרחים בתקופה קשה ולכן זה מחייב רמה אחרת של שיתוף פעולה".

עוד תקף גנץ "אני לא מסתיר דברים מנתניהו, אני אעבוד בשיתוף פעולה איתו ועם שרים מהליכוד כי אני חושב שזו הדרך לעשות זאת. אני מצפה מנתניהו לנהוג בשותפות הזו בצורה אחרת".

בנושא הסכם הרוטציה והסיכוי שיתממש אמר השר גנץ: "אני רואה הרבה מאוד טריקים, יכול להיות שנתניהו יפרק את החבילה לפני, אבל אז הציבור יסתכל לו בעיניים ויגיד לו - מה זה צריך להיות. ההסכם שעשינו הוא נכון לשעה הזו וצריך לקיים אותו, לדבר אחד עם השני ולקדם קצת מרכיבי שפיות בחברה הישראלית. כל מי שיסטה מהקו הזה ויקח אותנו לבחירות, הציבור יבוא איתו חשבון".

בני גנץ ביבי נתניהו בחירות משבר פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד