כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כוחנות, אלימות, ואיומים פוליטיים

שר האוצר ישראל כ"ץ: מצפה ליו"ר ההסתדרות הפתעה גדולה

שר האוצר שטח בחשבון הפייסבוק את טענותיו בנוגע לסכסוך מול ההסתדרות וכן על האש שספג לאחר פרישתו של מרידור מהאוצר. "יו"ר הסתדרות שמכריז על סכסוכי עבודה ומשתוקק לשביתות בשיא מגפת הקורונה - יקבל את המענה המתאים"

שר האוצר ישראל כ"ץ: מצפה ליו"ר ההסתדרות הפתעה גדולה
השר ישראל כץ צילום: פלאש90

לאחר שבוע רווי במלחמות והאשמות הדדיות בין שר האוצר ישראל כ"ץ לבכירי משרד האוצר וההסתדרות, כשבשיאו של המאבק הודיע מנהל האגף הממונה על התקציבים שאול מרידור על התפטרותו מהתפקיד, בטענה שאינו יכול לבצע את תפקידו, ואינו יכול לתת יד להתנהלות השגויה שמוביל השר לשיטתו.

עוד טען מרידור כי השר מושפע ומניע תהליכים מאינטרסים שאינם מקצועיים. הקש ששבר את גב המנהל הממונה, הייתה דרישתו של שר האוצר כץ לקצץ בשכר המגזר הציבורי ובכך עורר סערה רבתית כאשר יו"ר ההסתדרות מוביל את המאבק בשר האוצר כ"ץ.

לקראת סוף השבוע פרסם כ"ץ בחשבון הפייסבוק שלו את האג'נדה שלו לסיכום השבוע. וכתב, "יו"ר הסתדרות שמכריז על סכסוכי עבודה ומשתוקק לשביתות בשיא מגפת הקורונה - יקבל את המענה המתאים. קראתי להדברות, כדי לגבש תוכנית משותפת שתבטיח את תרומת המגזר הציבורי לנפגעי הקורונה - ונעניתי באיומי שביתות במשק".

עוד מוסיף וכותב שר האוצר: "מקבלי השכר והפנסיות הגבוהות של 20, 30, 50 וגם 100 אלף שקלים, חייבים לתרום את חלקם לטובת המובטלים, העצמאים, בעלי העסקים, הנכים ויתר נפגעי הקורונה. אין בכוונתי לגעת במקבלי המשכורות הרגילות. יו״ר ההסתדרות מבין זאת היטב, אבל פוחד להתעמת עם בעלי הכח. בכוונתי להוביל בתקופה הקרובה מאבק חד וברור מול יו״ר ההסתדרות ולטובת הציבור, כפי שעשיתי בהצלחה מול ההסתדרות וראשיה ברפורמות השמים הפתוחים, התחרות בנמלים, פיתוח הרכבות, תשתיות הכבישים ורפורמות נוספות".

"ואם יו״ר ההסתדרות סבור שבכוחנות, באלימות ובאיומים פוליטיים הוא יגרום לי לוותר על מאבקי למען הציבור- מצפה לו הפתעה גדולה". מסיים כ"ץ.

ישראל כץ ההסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד