כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

השר שמולי ביקר במוקד ההומניטרי של איחוד הצלה ו"הצינור"

ביום שלישי השבוע, שר העבודה והרווחה ח"כ איציק שמולי, ביקר במוקד ההומניטרי "מעבירים את זה הלאה". • "אני מודה לנשיא איחוד הצלה אלי ביר ולצוותו המקצועי על שיתוף הפעולה החשוב למען החלשים" אמר בביקור

השר שמולי ביקר במוקד ההומניטרי של איחוד הצלה ו"הצינור"
השר שמולי בביקור צילום: דוברות איחוד הצלה

השר שמולי ביקר במוקד ההומניטרי של איחוד הצלה ו"הצינור"

שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ איציק שמולי, ביקר ביום שלישי השבוע במוקד ההומניטרי המשותף לאיחוד הצלה והתוכנית "הצינור" שהוקם כחלק מהמיזם "מעבירים את זה הלאה". המיזם אוסף תרומות מאזרחים שתורמים את כספי מענקי הקורונה שקיבלו מהממשלה ודואג להעביר אותם לאזרחים במצוקה כלכלית שנגרמה או החמירה בעקבות משבר הקורונה. נשיא ומייסד איחוד הצלה אלי ביר ומנהל קשרי ממשל באיחוד הצלה שבי רפפורט הציגו בפני השר שמולי את פעילותם של 6,000 אנשי רפואת החירום המתנדבים באיחוד הצלה, את המוקד הרפואי 1221 של איחוד הצלה ואת המוקד ההומניטרי המיוחד שהוקם בעקבות משבר הקורונה.

השר ענה בטלפון לפניות אזרחים שהתקשרו למוקד ההומניטרי וסיפרו על מצוקה כלכלית וחובות שנגרמו להם בשל המצב. השר שמולי אמר בסיום הביקור: ״משבר הקורונה החריף את מצבם הכלכלי של משפחות רבות בישראל וזוהי חובתנו לספק להן את הסיוע הנדרש כדי לאפשר להן להחזיק את הראש מעל המים. אנו עדים לעוד ועוד משפחות אשר מתדרדרות לעוני וזקוקות לסיוע הבסיסי ביותר ממחלקות הרווחה ומהעמותות - ממזון ועד ביגוד וריהוט מינימלי. היוזמה המבורכת של ״הצינור״, איחוד הצלה ופתחון לב היא משמעותית ביותר כדי לתת מענה לצרכים ההולכים וגוברים בזמנים קשים של היעדר תקציב מדינה. אני מודה לנשיא איחוד הצלה אלי ביר ולצוותו המקצועי על שיתוף הפעולה החשוב למען החלשים״.

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר הוסיף: "אני מודה לשר על הביקור ועל דבריו החמים שמחזקים את המתנדבים שלנו בימים אלו ועל נכונותו לעמוד לימין איחוד הצלה ולסייע לפעילותנו".



איחוד הצלה איציק שמולי הצינור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד