כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

השקעה אטרקטיבית בטבריה, מבטיחה תשואה של 8%-10%!

העיר טבריה, בירת הגליל, הכפילה את קצב גידול האוכלוסיה בה בשנים האחרונות, מה שהוביל להאצת הביקוש למשרדים חדשניים בעיר עבור תעסוקת תושבי העיר והסביבה. בישראל, מתחמי המשרדים נמצאים בתפוסה כמעט מלאה כל העת והעובדה כי בעיר טבריה היצע המשרדים האיכותיים נמוך – מאיץ את הביקוש בצורה חסרת תקדים ומצביע על האטרקטיביות בהשקעה בשוק המשרדים, המהווה ביקוש יציב מאוד כבר שנים רבות

השקעה אטרקטיבית בטבריה, מבטיחה תשואה של 8%-10%!
הפרויקט בטבריה צילום: קבוצת וורטקס

אחד מהפרויקטים המובילים כעת בעיר, העונים על הביקוש המוגבר הוא פרויקט ICON טבריה.  בפרויקט מתוכנן להיבנות בניין יוקרתי בן 5 קומות, הכולל קומת מסחר וארבע קומות משרדים ייחודי בעל עיצוב חדשני וברמת גימור גבוהה ואיכותית מאוד. הנוף היפהפה אליו ייצפה הבניין, מהווים את ייחודיות הפרויקט, שכן ממשרדי הבניין וממרפסת הגג ניתן יהיה לצפות בכנרת המרהיבה. כמו כן, שטחי המסחר פונים לרחבה ירוקה ומטופחת אשר מהווה סביבה נעימה ופסטורלית.

הפרויקט, אשר מותאם למגוון רחב של משרדים המאפשרים רמות שונות של השקעה, מציע לרכישה משרד בשטח של 45 מ"ר בהון עצמי של 190,000 ₪ בלבד! בשל הביקוש הרב עבור משרדים בבניינים מודרניים, דמי השכירות עולים מעת לעת, מה שמהווה את פוטנציאל התשואה שעשוי לעמוד על 8%-10% לפי דוח שמאי, לצד עלייה משמעותית בשווי המשרד. חשוב לציין כי תכנית הבנייה מאושרת על פי תב"ע בתוקף והשלמת הבניין צפויה להסתיים בשלוש השנים הקרובות, כאשר האכלוס הצפוי מתוכנן לשנת 2023.


הדמיית הפרויקט • קרדיט: קבוצת וורטקס

הפרויקט ממוקם בלב העיר, בסמיכות לתחבורה ציבורית. לטובת אלה המתניידים בתחבורה פרטית - מתחת לבניין צפוי להיבנות חניון תת קרקעי שישרת את העובדים והמבקרים במתחם.  לא בכדי מכונה הפרויקט "הבית של העסקים", שכן המיקום האסטרטגי של הפרויקט צפוי למשוך אליו חברות ועסקים רבים וכפועל יוצא מכך להבטיח את התנאים האופטימליים להצלחת העסק.

המיקום המרכזי של הפרויקט בנגישות המרבית לצירי התנועה, מאפשר את ההגעה הפשוטה למשרד. כמו כן, סמיכות הפרויקט למוסדות ציבוריים מרכזיים כמו בנקים, משרדי ממשלה ומוקדי המסחר השונים, עונים על הדרישות של בעלי העסק להיות בתוך אזור התעשייה והמלאכה והופכים את המיקום לאידיאלי ביותר עבורם.

לדעת מומחים, בשל מגמת העלייה במחירים בעיר טבריה ולאור העובדה כי ההיצע האיכותי של משרדי ושטחי מסחר בעיר הוא נמוך - ערך המשרד צפוי לעלות בעשרות אחוזים לכל הפחות בשנים האחרונות. על כן, ההשקעה בפרויקט ICON נחשבת לאטרקטיבית במיוחד עבור משקיעים ותושבים המעוניינים להשקיע בסכום שמתאפשר להם, הנמוך בכ-25%-30% ממחיר השוק כעת, ובד בבד לצפות לתשואה גבוהה.

 

טבריה נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד