כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אנטישמיות מגיל צעיר

חשבון אינסטגרם קרא לעוקביו לדווח על תלמידים יהודיים

חשבון אינסטגרם של תיכון בקליפורניה קרא לעוקביו למסור שמות של תלמידי תיכון יהודיים וגם פרסם שמות שלהם. מנהל התיכון מבטיח: "נעמיד למשמעת כל תלמיד שימצא אחראי במידת האפשר, כולל גירוש לצמיתות"

חשבון אינסטגרם קרא לעוקביו לדווח על תלמידים יהודיים
כניסה לחשבון אינסטגרם צילום: unsplash

חשבון אינסטגרם קרא לעוקביו לזהות תלמידי תיכון יהודים במחוז מרין בצפון קליפורניה ולדווח עליהם לבעל החשבון.

החשבון משויך לתיכון רדווד בעיר לארקספור, 20 קילומטרים צפונית לסן פרנסיסקו. החשבון פרסם את השמות של תלמידים יהודים במחוז וקרא לעוקבים למסור שם את השמות של תלמידים יהודים אחרים.

מנהל התיכון רדווד, דיוויד סונדהיים, אמר במכתב להורים כי בית הספר "מתייחס לאירוע זה כהתנהגות המונעת על ידי שנאה ויעמיד למשמעת כל תלמיד שימצא אחראי במידת האפשר, כולל גירוש לצמיתות".

"חשבונות האינסטגרם הללו מקדמים אנטישמיות, גזענות, ועוד דברים רעים, הם ביקשו לעקוב אחר כמה תלמידים בהווה ובעבר", כתב סונדהיים. "שנאה והתנהגות כזאת מונעת מדעה קדומה ומכוונת אפילו לתלמיד אחד בקמפוס שלנו או בקהילה שלנו, פוגעת בכולנו ומהווה פגיעה במה שאנחנו עומדים ושואפים להגיע".

אנשי בית הספר חושבים כי הם זיהו את התלמיד המנהל את חשבון האינסטגרם ומסרו את המידע לאנשי אכיפת החוק המקומיים, כך על פי האתר Mercurynews.

דניאל מיי, בן ה-14, תלמיד כיתה ט' בבית ספר סמוך, אמר כי ההטרדות האנטישמיות המקוונות לא מפתיעות אותו. "דברים כאלה לא באמת כל כך מזעזעים", אמר "אני יודע שהם קיימים שם".

אינסטגרם (Instagram) אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד