כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חברת מסור: היהלום שבכתר בעולם עבודות הניסור והקידוח בבטון

כבר 5 שנים שחברת מסור נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום עבודות הניסור והקידוח בבטון • בזכות ציוד מהפכני וצוות עובדים מקצועי לאורך השנים היא צברה לעצמה אלפי לקוחות במגזר הפרטי, עסקי והמוסדי, זהו סיפורה של אימפריה תוצרת כחול לבן

חברת מסור: היהלום שבכתר בעולם עבודות הניסור והקידוח בבטון
מנהלי חברת מסור צילום: באדיבות המצלם

באופן מסורתי התקופה בין החודשים אפריל עד אוקטובר נחשבת לתקופה בה רוב רובם של בתי האב בישראל מבקשים לבצע שיפוץ בבתים שלהם, פתיחה של דלתות, חלונות, רצפות, תקרות, ניסור קירות בטון ועוד.

משה אדרי, מנכ"ל ובעלים של חברת מסור סיפר לנו על תקופת השיפוצים השנתית:

"התקופה האופטימלית לביצוע פעולות של שיפוץ היא התקופה בה ישנם ימים חמים יותר, לכן מיד לאחר חג פסח ועד אזור ראש השנה בדרך כלל יש הרבה יותר פעילות בשוק.

גם העובדה כי הילדים נמצאים בחופש הגדול או בחופשים של החגים עוזרת כי נוח יותר לשדרג את הבית כשלא צריכים להסיע אותם לכל עבר, אבל גם בשאר חודשי השנה יש פעילות, מה גם שהמון תלוי בסוג השינוי ושיפוץ שמבקשים לעשות".

את ניסיונו בתחום הקידוחים צבר אדרי מיד עם שחרורו מצה"ל, במשך מספר שנים עבד כשכיר במספר חברות מובילות ולאחר מכן בחר לצאת לדרך עצמאית.


במהלך העבודה • קרדיט: באדיבות המצלם

"למדתי את רזי המקצוע מהשטח עצמו ועד היום אני מקפיד להגיע לכל עבודה ביחד עם הפועלים שלי, זו תפיסת עולם שגיבשתי עם עצמי כאשר הייתי שכיר.

אני מאמין כי כאשר סוגרים עסקה ולוחצים יד עם לקוח הדבר הכי חשוב הוא להמשיך ולהעניק לו את השירות הכי מושלם והוא תמיד יהיה כזה כאשר בעל הבית יהיה נוכח בזמן עבודה, לשים לב כי העבודה נעשית על הצד בטוב ביותר". סיפר אדרי.

מגוון השירותים שחברת מסור מעניקה כולל:

*פתיחת של דלתות, חלונות, רצפות ותקרות.

*ניסור קירות בטון בכל עובי.

*הריסת מבנים.

*ניסור קורות בטון.

*ניסור ממ"דים, מקלטים, עליית גג ומרתפים.

*ניסור משטחים קשים כגון: סלעים, כבישים מדרכות ועוד.

*ריסוק וחציבת בטון.

*קידוחי בטון למזגן, צנרת מים וחשמל, ביוב, מכונת כביסה וכד'.

כלי העבודה המרשים ביותר של חברת מסור הוא מכונת ניסור וקידוח בטון ביהלום של חברת פנטרודר, חברה הנחשבת למובילה בכל הנוגע לאיכות כלי עבודה, על היתרונות במכונת החיתוך אשר מחירה בשוק הינו 250 אלף שקל סיפר אדרי:

" המכונה הזו עובדת על ידי שלט רחוק והעבודה עימה נעשית עם מים, כך שגם בזמן הניסור וקידוח לא נוצר אבק בסביבה.

מעבר לזה ובניגוד למכונות ופטישי חציבה כמו הקונגו, הניסור במכונה הזו יוצא מדוייק בצורה מושלמת, פלס ממש, כך שמיד לאחר מכן אפשר לבצע הרכבה של דברים ללא טיח, למשל משקוף לדלת או שאר תיקונים דומים.

גם זמן העבודה מתקצר למינימום זמן, לצורך הדוגמה ניסור של דלת או פתיחה של קיר בטון ייקח סביב ה 50 דקות, בלי רעידות או סדקים בקיר".

סביב אדרי בחברת מסור ישנו צוות עובדים מקצועי ומנוסה שנמצא בשטח כבר למעלה מ 15 שנה, במידה וישנה עבודה מורכבת הבחרה מספקת עבור הלקוחות את כל השירותים הנדרשים לרבות מנופים, שופלים, מכולות, כלי צמ"ה ועוד על מנת לחסוך בכאבי ראש.

"כל עובד שמגיע לעבוד איתי עובר הכשרה מעמיקה גם אם יש לו ניסיון, כי חשוב לי לחדד כל הזמן את הפן המקצועי ולא פחות חשוב ללמוד כל הזמן מחדש על כללי הבטיחות, זה מעל לכל", סיפר אדרי.

הפרוייקט הגדול האחרון של חברת מסור התקיים במלון שנחשב לדור הבא של המלונות בישראל, מלון יוקרתי שנבנה ביישוב שחורות שנמצא בערבה Six Senses" ", הוא עתיד להיפתח באביב של 2020 והוא נמצא בראש מצוק במדבר המחוספס של ישראל, כך שהיתה זו עבודה מורכבת ביותר.

כמו כן חברת מסור מבצעת מעת לעת עבודות בבסיסים של הצבא, ביצעה פרוייקטים חשובים בבתי הזיקוק באשדוד, בחברות הענק אלקטרה, דניה סיבוב, אשטרום ובמקומות נוספים.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 072-3954474

או לבקר באתר החברה: https://massor.co.il/

מסור חלונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד