כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מה חדש

חברת Apple השיקה הערב את האייפון 12: כל הפרטים

בצל משבר קורונה, אפל השיקה הערב לא פחות מארבעה מכשירים תחת המותג אייפון 12. כל מה שצריך לדעת על הדגמים החדשים, כולל הבשורה - המיני אייפון | הכירו את האייפון החדש והמשודרג

חברת Apple השיקה הערב את האייפון 12: כל הפרטים
אייפון. אילוסטרציה צילום: יח"צ

אחרי חודשים של שמועות ומספר דחיות בשל הקורונה, חברת אפל העולמית השיקה הערב (שלישי) את מכשיר האייפון 12. 

המכשיר צפוי להגיע בארבעה דגמים, כשלצד המכשיר הרגיל יימכרו גם דגמי "פרו", "מיני" ו"מקס" והחידוש המרכזי שלו הוא התמיכה ברשת הדור החמישי של האינטרנט הסלולרי. מנכ"ל החברה טים קוק אמר כי "היום מהווה את ההתחלה של עידן חדש לאייפון – שיקבל לראשונה תמיכה באינטרנט 5G. אם חשבתם שהאייפונים היו מהירים עד היום, עדיין לא ראיתם כלום. זהו הצעד המרגש ביותר שנים רבות". עוד נאמר כי האייפון החדש ישתמש במעבד "A14 Bionic" החדש שכבר נכלל במכשירי האייפד החדשים.

מבחינה חיצונית יהיה המכשיר החדש דומה למכשירים הקודמים, עם גב עשוי זכוכית עמידה ומסגרת אלומיניום. המכשיר הרגיל יהיה בגודל 6.1 אינץ' המתפרש על כל קדמת המכשיר – אך מכיל לראשונה מסך OLED באיכות HD. המכשיר צפוי להיות קל יותר מהמכשיר הקודם - האייפון 11. מכשיר המיני יהיה בגודל של 5.4 אינץ' בלבד. לצד המכשיר תימכר גם גרסת "פרו" שתכלול מערך צילום משופר. מכשיר הפרו יהיה בגודל זהה אך גירסת ה"מקס" תהיה הגדולה ביותר שיצאה אי פעם באפל - 6.7 אינץ'.

המכשיר יכלול שתי מצלמות - אחת רגילה ואחת בעלת זווית צילום רחבה ומכשירי ה"פרו" יכללו מצלמה נוספת שתשמש כמצלמת זום, וכן חיישן עומק שיאפשר לצלם תמונות בתלת ממד. מבחינת הנפח אין שינוי ודגמי הבסיס יכילו זיכרון בנפח 64 ג'יגה בייט או 128 ג'יגה בייט בדגמי הפרו והמקס.

המכירה המוקדמת תחל ביום שישי הקרוב בארה"ב, ובישראל צפוי להתחיל בשבוע לאחר מכן. האייפון 12 הרגיל ודגם המיני יגיעו לחנויות ב-23 באוקטובר, בעוד שדגמי המקס והמיני יתחילו להימכר שלושה שבועות לאחר מכן, ב-13 בנובמבר.

ומה המחיר בארה"ב? 799 דולר לדגם הרגיל ו-699 דולר לדגם המיני. דגמי הפרו יחלו ב-999 דולר לדגם הרגיל ו-1,099 דולר לדגם המקס. 

אפל (Apple) אייפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד