כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
איש ישר דרך

בעל חנות הרהיטים מאלעד נפטר מהנגיף

הרב אליהו ווקנין ז"ל, בעלי חנות 'רהיטי אלעד', מוותיקי תושבי העיר החרדית נפטר בבלינסון מנגיף הקורונה והוא בן 52 בלבד. המנוח שעשה את מלאכתו ארעי ותורתו קבע והתהלך בצידי דרכים  

בעל חנות הרהיטים מאלעד נפטר מהנגיף
הרב אליהו ווקנין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים בלינסון בפתח תקווה הלך לעולמו הרב אליהו ווקנין ז"ל בן 52, מוותיקי תושבי העיר אלעד הבעלים של "רהיטי אלעד" - חנות הרהיטים המפורסמת באלעד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח שמר על עצמו כל העת בעקבות היותו בקבוצת סיכון ולאחר ראש השנה נדבק בנגיף ומאז מצבו הידרדר, הוא אושפז בבית החולים, שם נלחמו הרופאים על חייו.

המנוח ז"ל השתייך לקהילת איגוד האברכים ברחוב רשב"ם בעיר שעומדת בראשות הגאון רבי יחזקאל כהן.

גבאי בית הכנסת אליהו קרעי, חבר מועצת העיר ספד לו ואמר: "אנחנו בהלם, היה יהודי יקר ביקרים כל חייו היו לעמן בית  הכנסת, תמיד בהצנע לכת לא בלט ולא התבלט בשום צורה שהיא, כולנו התפללנו קיימנו מנייני תפילה לרפואתו, חבל על דאבדין".

היה אדם ישר דרך והגון ששירת את לקוחותיו בנאמנות ובמסירות ובהגינות ובשנים האחרונות העביר את ניהול החנות לבתו והתיישב ללמוד כמו אברך מן המניין.

"כל תושבי אלעד הכירו אותו" מספר אחד ממכריו ל'בחדרי חרדים' "כל אדם שקנה אצלו ידע שהוא קונה את המוצר הטוב ביותר מבלי ששיקר או רימה, היה אדם אמיתי בצורה מיוחדת".

זכה והותיר אחריו בנים ובנות, חתנים ונכדים, מהם בן אחד שטרם זכה להשיא.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אלעד אליהו ווקנין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד