כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התפנית של גנץ

כחול לבן מעלים הילוך: "יהיה שבוע קשה"

אם חשבתם שבני גנץ מסתפק בוועדת הבדיקה על הצוללות, מסתבר שהאיש החליט להפוך מנחבט לחובט. מציטוטים שדלפו אולי במכוון מישיבה פנימית שקיים גנץ עולה כי הוא מתכנן להכאיב עוד יותר לבנימין נתניהו | וגם, הנזיפה בשני שרי הגוש שלו

כחול לבן מעלים הילוך: "יהיה שבוע קשה"
נתניהו וגנץ צילום: אורן בן חקון - פלאש 90

הרוחות בכחול לבן סוערות מאז סוף השבוע, העימות הפנימי בין ראש המפלגה בני גנץ לבין בכירי המפלגה, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן מתלהט, כשבישיבה היום מכין גנץ את חברי מפלגתו לשבוע סוער.

"לא נבחל בשום אמצעי, הפעימה הראשונה זה הצוללות", אמר יו"ר 'כחול לבן' בישיבה שקיים היום עם שרי מפלגתו. הוא הוסיף והכין אותם לצעדים נוספים: "לא נהסס להשתמש בכל היכולות שלנו גם בכנסת, כדי להבטיח את יציבות הממשלה". הוא הוסיף: "הולך להיות שבוע קשה, תתכוננו למתקפות".

עוד דווח ב'כאן 11' כי העימותים הפנימיים סביב ההחלטה לאשר דווקא את מיניו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי על פני מנכ"ל משרד השפטים, גורמים בכחול לבן אומרים כי יו"ר המפלגה הודיע על הקמת הוועדה הערב בעקבות הסכסוך השקט שלו עם שר המשפטים אבי ניסנקורן שהתעצם עם סגירת דיל המינויים.

בישיבת סיעה שקיים גנץ מוקדם יותר היום (ראשון), הוא נזף בשנים משריו, השרים ניסנקורן ויועז הנדל שהחרימו את ישיבת הממשלה במחאה על דיל המינויים שאושר במהלך ישיבתה השבועית היום: "קחו בחשבון שכשאתם עושים אקט של החרמה של הישיבה, אתם מעבירים מסר אבל פוגעים גם בי וגם בכחול לבן כי זה מציג תמונה של סדקים בתוכנו. זה ממילא לא עוזר לכם לקדם את המטרות שלכם". ניסנקורן והנדל מצידם החרישו ולא השיבו.

עוד דווח כי מקורב לגנץ אמר על הצמד הנדל והאוזר שהובילו את שאר חברי הסיעה בעקבותיהם, כי בעקבות ההתרחשויות האחרונות הודיע היו"ר בני גנץ כי "הם יוכלו לרוץ איתנו גם בבחירות הבאות רק אם יישרו קו לגמרי עם גנץ בחודש הקריטי הזה".

מפלגת כחול לבן בני גנץ פרשת הצוללות אבי ניסנקורן יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד