כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שירות מיוחד

לא חייבים משכנתא מהבנק: הכירו את טריא

כולנו יודעים שלקחת משכנתא בישראל זה דבר שיכול להוליד לא מעט סיכונים: הריביות על הסכום הדרוש גבוהות, התנאים דורשים לא מעט הוכחות ליכולת החזר ההלוואה, ויש מגוון מסלולי משכנתא שאינם ברורים תמיד ללווה ומתגלים לעיתים ככאלה שאינם כדאיים

לא חייבים משכנתא מהבנק: הכירו את טריא
חישוב חשבונות צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות החלו ישראלים לשים לב לשיטת הלוואות לצורך משכנתאות שמאפשרת לקיחת משכנתא, באמצעותה גם מי שלווה את סכום הכסף לרכישת הנכס וגם מי שמלווה אותו - מרוויחים.

אבל איך זה קורה? טריא מביאה את הבשורה לשוק המשכנתאות

מי שירצה לקחת משכנתא מהבנק בוודאי עשה את כל הבירורים הדרושים לכך, וכבר מכיר את כל המסלולים של הבנק בעל פה ויודע ש לא תמיד אפשר לדעת כמה הוא ישלם בתחילת ובאמצע תקופת ההלוואה וגם כמה ישלם בסופה כך הסכום הסופי שלוקחי המשכנתאות ישלמו כשיקנו דירה או כל נכס אחר: יהיה גבוה משמעותית בשל ריביות, ועמלות שונות. כל אלה גורמים לרבים לוותר על החלום של רכישת דירה או השקעת נדל"ן.

כעת מגיעה טריא וטורפת את הקלפים תוך שהיא מציעה מודל עסקי של הלוואות כדאיות יותר שניתנות דרך משקיעים פרטיים ולא דרך בנקים.

ההלוואה שניתנת ללווים מוענקת על ידי משקיעים שהם אנשים מן היישוב הבוחרים לבצע השקעה בהלוואות למשכנתא שניתנות עד 60% מערך הנכס תוך שעבוד לטריא - הלוואה כנגד בטוחות. כך מי שמלווה את הכסף יכול להנות מיציבות בעוד שהלווים נהנים מתהליך קל, מהיר ונוח יותר והמשקיעים נהנים מתשואות יציבות באתר  של טריא תוכלו לקבל מידע על היתרונות של ההלוואה כמו יציבות, עלויות ברורות, יעילות

המודל גם מקצר את הליכי הבירוקרטיה של לוקחי המשכנתאות מול הבנקים, לווים שמעדיפים לוותר על הלוואה מהבנק ובוחרים בטריא.

למה כדאי לבחור במשכנתא דרך טריא?

  • תהליך לקיחת הלוואה או משכנתא נוח יותר מהיר יותר ללא בירוקרטיה סבוכה.
  • תהליך החיתום מדוייק, מקצועי ויעיל
  • בטריא אין עלויות שלא תדעו עליהן.
  • טריא דואגת להעצמת טובת הציבור ומסייעת להוביל מהפכה משמעותית בתחום הפיננסי באמצעות תהליך שמיטיב עם הלווים ועם המשקיעים. לכן רבים בוחרים בטריא גם לצורך קבלת הלוואות לנכס הכי יקר שלהם - הבית שלהם.
משכנתאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד