כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סיבוב פוליטי

הח"כית מוועדת הקורונה: לא אתחסן, לא קיבלתי מידע אובייקטיבי

בניגוד למצופה מאישי ציבור להוות דוגמא, אווירת האופוזיציה חלחלה גם לתחום הבריאות. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי הצהירה היום כי לא תתחסן בינתיים. "כחברה בוועדת הקורונה, עדיין לא קיבלתי מידע אובייקטיבי, כרגע אני מתלבטת, אבל כנראה שלא"

הח"כית מוועדת הקורונה: לא אתחסן, לא קיבלתי מידע אובייקטיבי
חיסון צילום: אילוסטרציה, פלאש 90

בעוד יושב ראש מפלגתה אביגדור ליברמן שוהה בבידוד לאחר שנחשף לבנו המאומת כנשא של נגיף הקורונה, מצהירה היום (חמישי) חברת הכנסת יוליה מלינובסקי כי כנראה שהיא לא תתחסן. את הדברים אמרה בראיון לרדיו 103FM.

בניגוד למצופה מאישי ציבור להוות דוגמא, אווירת האופוזיציה חלחלה גם לתחום הבריאות, כאמור הבוקר התראיינה חברת הכנסת מילנובסקי ואמרה במענה לשאלה האם היא תתחסן נגד נגיף הקורונה המשתולל "דעתי לא נוחה עם כל מה שקורה בעניין החיסונים, כחברה בוועדת הקורונה, עדיין לא קיבלתי מידע אובייקטיבי, כרגע אני מתלבטת, אבל כנראה שלא". עוד הוסיפה מילנובסקי "אני מרגישה שעושים מהחיסונים סיבוב פוליטי".

שר הבריאות יולי אדלשטיין הביע מחאה על דבריה של חברת הכנסת מלינובסקי, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "בימים האחרונים היו מקרים של הפצת פייק ניוז וקריאות לא להתחסן מצד ח"כים של ישראל ביתנו. הייתי רוצה להבין מיו"ר מפלגתם, אביגדור ליברמן, אם זו עמדה מגובשת של הסיעה והמפלגה. אן לא, אבקש להצטרף לקריאה לאזרחי ישראל להתחסן כדי לנצח יחד את המגפה", עוד הוסיף אדלשטיין "החיסונים מאושרים על ידי ה-FDA ורוב מומחי העולם".

חברה למפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת עודד פורר הגיב לשר הבריאות וכתב: "יולי, חיסון זה לא שאלה פוליטית או מפלגתית, זו בחירה אישית של כל אזרח ואזרחית. תנוח דעתך, בכוונתי להתחסן בהתאם למדיניות משרד הבריאות וסדרי העדיפויות שייקבעו לפי קבוצות הסיכון. מאחל בריאות לכולם".

מאוחר יותר הגיב גם יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן: "בעניין החיסונים אין משמעת מפלגתית או סיעתית. כל אדם בהתאם לגילו, מצב בריאותו והתייעצות עם רופאיו ישקול היטב כיצד לפעול". כתב בחשבון הטוויטר שלו והוסיף, "כמו שכבר אמרתי בריאיון מצולם לפני שבועיים, אני מתכוון להתחסן אך לא מתכוון להטיף מוסר בנושא לאף אחד. שנהיה בריאים, חנוכה שמח".

 

יוליה מילינובסקי קורונה חיסון לקורונה יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד