כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מוטציה על גלגלים

אלפי נהגי משאיות תקועים בשערי אנגליה

כל מי שנסע בכבישי אירפה מכיר את תופעת משאיות הענק המשנעות בין המדינות השונות את הסחורות השונות, אלפים מהם נתקעו בגבול בין צרפת ובריטניה בעקבות החשש הצרפתי מפני המוטציה הבריטית • הנהגים התקועים במקום זועמים

אלפי נהגי משאיות תקועים בשערי אנגליה
משאיות. אילוסטרציה צילום: unsplash

אם חשבנו שעם תחילת הפצת החיסונים נגד נגיף הקורונה, העולם יירגע וישוב להתנהל כמו לפני עידן הקורונה, הגיעה המוטציה הבריטית והחזירה את כל העולם כולו לחרדה, ובעיקר את שכנותיה האירופאיות של אנגליה.

החשש מפני התפשטות המוטציה גרם לצרפת השכנה לסגור את המעבר בין המדינות, החלטה שגרמה לאלפי נהג משאיות המשנעים סחורות בכל רחבי אירופה להיתקע במקום.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת העולמיים הנהגים התקועים רוטנים כי לא מסופקים להם צרכים אלמנטריים, והם מתקיימים על שארית האוכל אותו הם הכינו לעצמם כצידה לדרך, כאשר הם עומדים תקועים בגבול ללא כל מענה, וביניהם לבין ביתם המוסק מפרידים עוד אלפי קילומטרים ושעות רבות של נסיעה.

הלחץ בקרב הנהגים במקום גואה, בעקבות חגאותיהם הקרובים, כאשר חלק מהנהגים המגיעים כאמור מכל רחבי אירופה כבר יודעים שהם לא יצליחו לשוב לביתם בעקבות החשש הצרפתי מהמוטציה הבריטית.

נראה כי למרות הצהרות חברת ביונטק המייצרת את החיסונים יחד עם חברת 'פייזר', המחולקת כבר בבריטניה בשבועיים האחרונים, כי החיסון אמור להתגבר גם על המוטציה החדשה, וגם אם לא, יהיה קל יותר להתאים את החיסון למוטציה החדשה, באירופה השכנה עדיין חוששים.

קורונה אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד