כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עוד גימיק בחירות

ליברמן דורש: לצמצם מיידית את מספר השרים

על רקע משבר הקורונה והיציאה לבחירות, ח"כ ליברמן שיגר מכתב לנתניהו וגנץ, בו הוא דורש מהם "לגלות אחריות לאומית ולצמצם את מספר משרדי הממשלה ל-18 משרדים החיוניים ביותר כגון הביטחון, החוץ, האוצר והבריאות ואת מספר סגני השרים ל-4"

ליברמן דורש: לצמצם מיידית את מספר השרים
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בעוד הוא לא נשמע פוליטית והפך מהכף המכריע לראש מפלגה שמדשדשת על גבול אחוז החסימה, ח"כ אביגדור ליברמן מנסה לייצר כותרות כדי לקבל חשיפה תקשורתית, כשהיום בתפריט, דרישה לצמצם את מספר השרים.

ליברמן שיגר הודעה לתקשורת, לראש הממשלה בנימין נתניהו וליושב ראש 'כחול לבן' בני גנץ, בה כתב: "ממשלת ישראל המנופחת, בראשה אתם עומדים, הוקמה בחטא תוך התעלמות מהמשבר הכלכלי ועל מנת לסדר ג'ובים לחברי הכנסת של הליכוד וכחול לבן. 36 שרים, כולל רה"מ,ו-8 סגני שרים שבמשך כחצי שנה כל הישגיהם הסתכמו בהכנסת אזרחי ישראל לסגרים מיותרים תוך פגיעה בכלכלה ובאמון הציבור בנבחריו".

"אינני סבור שבתקופת המשבר בה אנו מצויים, ובמיוחד לאור העובדה שהכנסת התפזרה ובעוד 3 חודשים יערכו בחירות, מדנית ישראל לא תוכל לתפקד ללא המשרד לקידום קהילתי, משרד הדיגיטל הלאומי או המשרד למשאבי המים", מציין ליברמן, שקורא להם "לגלות אחריות לאומית ולצמצם את מספר משרדי הממשלה ל-18 משרדים החיוניים ביותר כגון הביטחון, החוץ, האוצר והבריאות ואת מספר סגני השרים ל-4".

ליברמן סיים את פנייתו, "זו העת לצמצם בהוצאות מיותרות ולהעביר את הכסף, בין היתר, לטובת סיוע לעסקים שנפגעו, לעצמאים, למובטלים ולכל מי שנפגע מבחינה כלכלית כתוצאה מהמשבר".

אביגדור ליברמן בני גנץ ממשלת נתניהו בנימין נתניהו משרדי ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד