כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שוטר עם טייזר שלוף ליד ילדים

תיעוד ממאה שערים: השליכו אשפה למשרד החינוך ונעצרו

בעקבות החלטת עיריית ירושלים שלא לפנות אשפה משכונת מאה שערים לאחר שעובדיה הותקפו, השליכו הערב תושבים במחאה שקיות אשפה לעבר בניין משרד החינוך, הציתו את חלקן והתעמתו עם שוטרים | ארבעה נלקחו לחקירה בתחנה | בתוך כך, צלם 'בחדרי' תיעד שוטר אוחז בטייזר בקרבת ילדים ללא סיבה הנראית לעין

תיעוד ממאה שערים: השליכו אשפה למשרד החינוך ונעצרו
מחאה במאה שערים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

בעקבות החלטת עיריית ירושלים שלא לפנות את האשפה משכונת מאה שערים, התושבים החליטו הערב (ראשון) על דעת עצמם להוציא את האשפה אל מחוץ לשכונה. חלק מהם השליכו את השקיות לתוך מתחם בנין משרד החינוך ברחוב שבטי ישראל.

ל'בחרדי חרדים' נודע כי הרקע לאירועים, היא תקיפתם של עובדי תברואה שנכנסו לשכונה. בעירייה מסרבים להמשיך לפנות את האשפה עד להתחייבות של התושבים להפסיק את תקיפת העובדים.

במהלך האירוע, התעמתו חלק מהתושבים עם כוחות המשטרה. לפחות ארבעה מהם נעצרו. התושבים אף הציתו את הזבל וחסמו את צירי התנועה.

ממשטרת ישראל נמסר כי כוחות משטרה פועלים בשעה זאת בעקבות מחאה בה עשרות צעירים מפרים את הסדר ברחוב שבטי ישראל - הנביאים בירושלים תוך השלכת שקיות אשפה לעבר רחבת החנייה של משרד החינוך והבערת פח בסמוך.

בתוך כך, צלם 'בחדרי חרדים', ישי ירושלמי, תיעד שוטר כשהוא מסתובב בשכונת מאה שערים עם אקדח טייזר שלוף ליד ילדים קטנים, למרות שלא נשקפת לו כל סכנה.

פינוי אשפה משרד החינוך שכונת מאה שערים שריפת פחים אקדח טייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד