כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לא חרדים, לא מעניין

צפו: מפגיני בלפור הצטופפו ללא מסכות וספגו

בעוד חבריה לסיעת 'כחול לבן' מסיתים נגד אחיה החרדים בנושא הפרת הסגר, השרה ינקלביץ' מגיבה לתיעוד שפורסם ברשת ובו נראים מפגיני בלפור צפופים וללא מסכות. גם ח"כ יעקב אשר שניהל מאבק מול כחול לבן על חוק הקנסות תקף ועקץ • צפו בתיעוד המקומם

צפו: מפגיני בלפור הצטופפו ללא מסכות וספגו
מפגיני בלפור ללא מסכות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

תיעוד שפרסם בסוף השבוע העיתונאי יקי אדמקר מ'וואלה', בו נראים עשרות מפגינים מחוץ למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, ללא מסיכות וללא הקפדה על ההנחיות, מצליח להעלות לשיח את ההתקפה המרושעת דווקא נגד החרדים, כשכמה דמויות מפתיעות יצאו להגנת החרדים.

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן' כתבה: "גם לכם מוזר לראות את תוקפי החרדים נאלמים דום נוכח הפרות המוניות ללא מסיכות בהפגנות בלפור ובמסיבות הרצליה?", תהתה, "חובה להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולגנות כל הפרה".

השרה החברה בקבינט הקורונה הודתה, "קשה להשתחרר מהרושם, שיותר מחשש מהמגפה יש כאן שנאת חרדים קבועה -בכסות מתחלפת, הפעם זו הקורונה. שנאת אחים זו גם מגיפה מסוכנת", זאת כאשר לחלק מההסתה אחראים גם חברי מפלגתה וגם העומד בראשה.

יו"ר וועדת החוקה יעקב אשר, שניהל השבוע מלחמה בחוק הקנסות, כששיא המאבק התנהל מול נציגי 'כחול לבן' שביקשו אכיפה שווינית, עקץ את חברי הוועדה ושיגר להם הודעה: "אין לי ספק שכחול לבן הולכים להוציא את ההודעה הבאה: אנו מגנים את החרדים במפגינים כעת בצפיפות ואף פוצחים בריקודים שחלקם הגדול בלי מסיכות אם תמשיך האכיפה הסלקטיבית לא נאשר את הסגר".

גם כתב 'חדשות 12', ירון אברהם, התייחס לתיעוד וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "איך מתבטאת פוזיציה? בכך שאם כל האנשים בהפגנה הזאת היו חרדים - הפיד כבר היה מלא בגינויים וטענות להפקרות. וזאת לא רק פוזיציה - אלא גם גזענות. למה כל כך מורכב לטעון שהפגנות צריכות להימשך ועדיין לא ייתכן שיהיה שם כזה צפצוף רבתי".

קורונה עומר ינקלביץ ההפגנות בבלפור מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד