כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הזכויות שמרו עלינו "

הצטרפו לשידור: מופע סוחף בהילולת הרב ניסים פרץ

אנחנו רגילים לשמוע על ניסים מימי הבעל שם טוב והגר"א, אבל נס בשידור חי, לא כל יום ניתן לראות • תשע שנים לפטירת הרב ניסים פרץ זיע"ה ועקב מגבלות הקורונה מוסדות בית א-ל מקיימים את הילולא הגדולה בשידור חי ומאפשרים לאלפי הצופים לחוות חוויה חד פעמית ולזכות לישועות רבות 

הצטרפו לשידור: מופע סוחף בהילולת הרב ניסים פרץ
מופיעים הערב צילום: מתוך אתר מוסדות בית אל

מי היה מאמין שאש לא שורפת? מי היה רואה בעיניים כיצד מדליקים להבה ומחדירים אותה למבנה בית הכנסת, ובמקום שבית המדרש יבער ויעלה כולו באש, לא קורה כלום?

אבל כן! זה אמיתי! והערב- תוכלו גם אתם להתרגש מהנס הפלאי שקרה במוסדות בית אל בבני ברק (כולל סיפור אישי על חלום מצמרר יום לפני ההצתה המכוונת!).

תוכלו לצפות הערב במופת ניסי, שרק רב מקובל גדול כמו המקובל רבי נסים פרץ זצ"ל יכול לחולל.

לצפייה בשידור החי>>>

אנחנו רגילים לשמוע על ניסים מימי הבעל שם טוב והגר"א, אבל נס בשידור חי, לא כל יום ניתן לראות!

אבל הערב זה קורה! וגם את ואתה יכולים לראות את הנס הגדול!

"צדיקים במיתתם קרויים חיים"- מפני שהם שומרים על מקומם וצאן מרעיתם.  הערב, בהילולא בגדולה, בהשתתפות אלפי צופים מישראל, צרפת, הונג קונג וארצות הברית- כל אחד ואחת יוכלו להתחבר למופת הגדול ולעוד מאות הישועות שניתן  לקבל בזכות הרב המקובל ניסים פרץ זצוק"ל.

הערב, יום שלישי אור לכ"ח שבט (9/2/21 למניינם) בשעה 20:30 יתקיים בשידור חי מעמד ההילולא כולל שידור של הנס שאירע. כמו כן יערך מעמד ישועות לכלל ולפרט, תפילה על משתתפי הערב מציון המקובל, ויחולקו ברכות וסגולות למשתתפים בשידור החי ולתורמים בערב מסוגל זה.

את הערב ינחה השדרן יהודה שוקרון, ובתוכנית האמנותית יופיעו הפייטן העולמי משה לוק ותזמורתו, יחד עם ילדי הפלא עילאי וניתאי  צרפתי. בנוסף- תתקיים הגרלה שווה בין המשתתפים באירוע, וכל הישועות והטוב הזה- אצלכם בסלון, מבלי לצאת מהבית.

הצטרפו לשידור החי בהפקה המיוחדת שלא נראתה כמותה (בשיתוף הפעולה של "צבעים הפקות" והאסטרטגית הבינלאומית שרה רוזנבוים)- ותקבלו את הישועות אליכם הביתה! הערב, יום שלישי , כ"ז שבט - בשעה 20.30  >


הרב פרץ זיע"א • קרדיט: מוסדות בית אל

האירוע כולו תוכנן לפרטי פרטים, בהפקה שטרם נראתה כמותה. ידידי המוסדות יקבלו לביתם את סעודת ההילולא עם שליח מיוחד ישירות לביתם. כמוכן נשלחת לכל התורמים ערכת הישועות הכוללת כמה סגולות ידועות ובדוקות לישועה. ערק הישועות, מסממני הקטורת, קלף כוונות התפילין, וכן בקבוקון שמן מיוחד, שמן הישועות המסוגל, שנמצא בחדרו של הרב זיע"א והוא מציונו
הקדוש של ה"אביר יעקב"  מדמנהור שבמצרים. כרטיס לשמירה וסגולה, עם ערבה חבוטה ועוד.

בודדים אף יקבלו העתק קלף כוונות משולחנו של מור זיע"א –  כתוב על קלף על ידי סופרי הסת"ם של המכון יד נסים של המוסדות.

גולת הכותרת כל התורמים ללא יוצא מן הכלל, יקבלו את הספר החדש שיצא לקראת ההילולא השנה, שכולם חיכו לו, אחרי ימים ושעות של עבודה והגהות ללא הפוגה, של תלמידי חכמים מתלמידי הרב זיע"א. "ספר פרדס נסים מוסר" מדברות קודשו של מורינו הרב זיע"א, בענייני הליכות ומידות.

הספר הודפס במהדורה ראשונה לפני כ4 שנים, ואזל בתוך חודש. ומאז לא יצא מהדורה נוספת. השנה ב"ה הוא יוצא במהדורה נרחבת כ500 עמודים מלאי תוכן, מחזקים ומורים את הדרך ואת מורשתו של מורינו הרב זיע"א.

הרב ניסים פרץ פרץ נולד בשנת תש"ז בעיר דאדס במרוקו (סמוך למארקש), בהיותו בן חמש עלו הוריו לישראל והתחנך ולמד בישיבות הקדושות בארץ, וכבר אז העידו עליו צוות הישיבה כי נער זה יהיה לגדול בישראל.

הרב זצ"ל אשר במשך השנים עסק בקירוב עם ישראל לעבדות השם ותורתו, והתעסק בתורת הקבלה הקים במהלך השנים את מוסדות בית א-ל בבני ברק המונה כיום עשרות כוללים לאברכים ובעלי בתים, מכולל חצות, כוללי יום, כולל אשמורת עד כולל לדיינות לרבנים ובעלי הוראה, שיעורי תורה מסביב לשעון, תפילות ותיקונים בקבלה, בית הוראה הנותן מענה 24 שעות ביממה, תלמוד תורה לילדי בני ברק, וקהילה חיה ותוססת ההולכת לאורו ובדרכו של הרב ניסים פרץ זיע"א.

כיום, תשע שנים לפטירתו ועקב מגבלות הקורונה מוסדות בית א-ל מקיימים את הילולא הגדולה בשידור חי ומאפשרים לאלפי הצופים לחוות חוויה חד פעמית ולזכות לישועות רבות ולהרבות בצדקה ביום גדול ונשגב זה, ושמורינו הרב זצ"ל ימליץ טוב בעדנו. אמן.

היכונו לערב ישועות וניסים שהרבה זמן לא חוויתם, הערב, יום שלישי , כ"ז שבט - בשעה 20.30  >

 

הופעה לחרדים הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד