כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מסר ללשכת נתניהו

ח"כ גפני זועם בעקבות התיעוד מהדרך לי-ם

התמונות הקשות של משפחות עם ילדים הצועדות רגלית כל הדרך לירושלים בעקבות עצירת התחבורה הציבורית לא נעלמו מעיניו של יו"ר 'דגל התורה' שהעביר מסרים בעניין ללשכתו של רה"מ נתניהו

ח"כ גפני זועם בעקבות התיעוד מהדרך לי-ם
משה גפני ובנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בעקבות התיעוד הקשה בו נראים מאות ואלפי חרדים צועדים בשיירות כדי לחוג את שושן פורים בירושלים בגלל ההחלטה הסלקטיבית של הממשלה לעצור את החרדים בכל מחיר, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני זועם ומבטיח שלא לעבור על כך בשתיקה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת גפני העביר מסרים מאיימים ללשכתו של ראש הממשלה נתניהו, בעקבות התמונות הקשות שפורסמו בין היתר כאן ב'בחדרי חרדים'.

תחילה התייחס ח"כ משה גפני להחלטה הפזיזה של הממשלה לעצור את ההסעות והאוטובוסים לבירה החל מאמש, מה שמדגיש כי ההחלטה כוונה לפגוע דווקא בציבור החרדי שתלוי בחסדי התחבורה הציבורית.

"התנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה", אמר גפני. "לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ, יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי ואחרי כן אפילו לדבר נגדו".

בהמשך התייחס גפני לתמונות הקשות של משפחות הצועדות לבירה בעקבות ההחלטה חסרת האחריות: "הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים בין חרדים לחילונים, תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה".

משה גפני לשכת ראש הממשלה שושן פורים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד