כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לאחר הביקורת הרבה

נתניהו צפוי להודיע על הארכת שנת הלימודים

ראש הממשלה צפוי להכריז על הארכה משמעותית בשנת הלימודים שתמשך אל תוך חודש יולי | בשעה 18:30 תערך מסיבת עיתונאים מיוחדת וחשובה בנושא יחד עם שר החינוך גלנט

נתניהו צפוי להודיע על הארכת שנת הלימודים
הרצאה. אילוסטרציה צילום: unsplash

ככל הנראה, לאחר שנה בה לא התקיימו לימודים כסדרם בעקבות נגיף הקורונה, והביקורת הציבורית הרבה על ראש הממשלה ושר החינוך בדבר הזנחת תלמידי ישראל, הובילו את ראש הממשלה לקבל החלטה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך יואב גלנט צפויים למסור הערב (ראשון) הצהרה בנושא החינוך, בה יודיעו השניים ככל הנראה על הארכת שנת הלימודים.

על פי הדיווחים, ראש הממשלה צפוי להכריז על הארכה משמעותית בשנת הלימודים שתמשך אל תוך חודש יולי, החודש בו מדי שנה ישנה החופשה הגדולה של מערכת החינוך.

דיווחים אלו מצטרפים לביקורת הרבה על הסחבת הרבה בפתיחת מערכת החינוך, שלדברי המבקרים הם הושארו לסוף בעדיפות אחרונה אחרי הקניונים והמסחר. גם שר הבריאות יולי אדלשטיין היכה על חטא שהחינוך נדחק לשולי ההחלטות.

בתוך כך הבוקר דווח כי הנגיף עדיין משתולל, ואף נרשמת עלייה. במקדם ההדבקה, ונכון להבוקר היו 776 חולים שמצבם מוגדר קשה. 241 מונשמים. 5,738 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה. 4,687,114 מתחסנים מנה ראשונה. 3,320,355 מתחסנים מנה שנייה.

בנימין נתניהו יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד