כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עושים סדר ביינות

לאניני טעם: 4 סוגי יינות ל-4 כוסות

מצוות ארבע הכוסות מאפשרת לנו ליהנות במהלך הסדר ממגוון יינות, אך עם זאת חשוב לזכור כי בחירה נכונה של היין המתאים לכל שלב מאפשרת לנו להעצים את חוויית החירות וגם יוצרת בסופו של דבר תחושה נעימה ולא מעיקה לאחר ליל הסדר

לאניני טעם: 4 סוגי יינות ל-4 כוסות
מגוון יינות צילום: יח"צ

באיזה יין אתם בוחרים לארבע הכוסות?

יקב ציון, עם מסורת משפחתית ומומחיות של למעלה מ-70 שנה בענף היין, מגיש לכם טיפים ומידע חשוב על כל מה שקשור ליין שיעלה על שולחן הסדר שלכם:

מצוות ארבע הכוסות מאפשרת לנו ליהנות במהלך הסדר ממגוון יינות, אך עם זאת חשוב לזכור כי בחירה נכונה של היין המתאים לכל שלב מאפשרת לנו להעצים את חוויית החירות וגם יוצרת בסופו של דבר תחושה נעימה ולא מעיקה לאחר ליל הסדר.

אומנם חג הפסח, חג האביב, הוא זמן מתאים מבחינת מזג האוויר לשתייה של יינות אדומים, אולם גם יינות כמו רוזה ויינות לבנים יכולים להתאים לו מאוד.

אם בחרתם לגוון ולהגיש כמה סוגי יינות בליל הסדר, הכלל הבסיסי הוא להגיש את היינות מהקל אל הכבד. מתחילים ביינות לבנים או רוזה, לאחר מכן מגישים יינות אדומים קלים ולבסוף את היינות האדומים העוצמתיים.

יקב ציון הינו בבעלות וניהול משפחת שור, הידועה כמשפחת היין הראשונה בישראל עם מסורת משפחתית של מעל 170 שנה בענף היין. עוד משנת תר"ח המשפחה מנהלת את היקב שהחל את דרכו בעיר העתיקה בירושלים.

צבי שור, היינן הראשי של היקב, ממשיך את המסורת הייננית שקיבל מאביו. צבי נעזר במיטב המומחים והאגרונומים המפקחים על גידול הענבים משלב נטיעת הכרמים דרך טיפול וטיפוח הכרמים במהלך עונות השנה ועד לבציר הענבים המיוחל.

במהלך השנים יקב ציון צבר ניסיון עשיר, פיתח מקצועיות גבוהה, קידם חקלאות חדשנית ורכש מכשור מתקדם. מימוש היכולות והמשאבים האיכותיים בא לידי ביטוי כיום יותר מתמיד ביינות היקב האיכותיים הזוכים להערכה רבה מצרכני יין ומומחים בארץ וברחבי העולם. יקב ציון בשאיפה מתמדת לספק חווית יין איכותית ומרגשת לאוהבי היין בכל לגימה.

סדרות היין של ציון בכשרות המהודרת לפסח של בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף.

יקב ציון מציג את סדרות היין המובחרות שעושות כבוד לשולחן הסדר שלכם:

Moscato – מוסקטו לבן ואדום יינות יוקרתיים ואיכותיים במתיקות מעודנת. מבעבעים קלות, בעלי ארומה וטעם עשירים.

Imperial – הסדרה הפופולרית של היקב. יינות זניים ובלנדים, המופקים מהזנים המוכרים והנמכרים ביותר בישראל.

Estate – הסדרה הרחבה והמגוונת של ציון. יינות זנים באיכות יוצאת מן הכלל המספקים תמורה מעולה למחיר. זוכת שתי מדליות זהב בתחרות BEAT VALUE 2021.

Capital –הסדרה היוקרתית של ציון. יינות אדומים המופקים מזני בורדו הקלאסיים. היינות עשירים, מורכבים\ בעלי פוטנציאל יישון המתאימים גם לשתייה מיידית.

יקב ציון יקבי ציון יינות כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד