כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מי לחרדים ומי לסמוטריץ'

צפו: הגר"מ מאזוז הכריע בשיעורו למי להצביע

בניגוד לסבבים הקודמים בהם העניק הגר"מ מאזוז תמיכה בלעדית למפלגת 'יהדות התורה', בשיעורו השבועי הערב, הכריע הגר"מ לפצל את חלוקת הקולות ל-2 מפלגות | צפו

צפו: הגר"מ מאזוז הכריע בשיעורו למי להצביע
הרב מאזוז צילום: Yaakov Naumi/Flash90

שלושה ימים לבחירות ולמרות שביהדות התורה קיוו כי כמו בסבב הראשון הם יזכו בתמיכה בלעדית של ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מזוז, בשיעורו השבועי הביע הרב תמיכה במפלגות החרדיות ובבצלאל סמוטריץ'.

הרב אמר במהלך שיעורו, "בני התורה צריכים להצביע למפלגות חרדיות, אבל כל מי שלומד תורה, אלה שגרים בבאר שבע בדרום וכדומה והם לא מתכוונים להצביע למפלגות החרדיות אז ההצבעה היחידה זה לציונות הדתית, צריך להצביע להם על מנת שנחבר את הרוב המובטח".

הרב ציין את החשיבות לגיוס רוב של 61 תוכמים, "אנשים אומרים מה פתאום סמוטריץ'....הציונות הדתית הם גם שומרי תורה ומצוות. יש ביניהם אנשים טובים, תלמידו של הרב טאו מנועם ואיתמר בן גביר, אדם טוב מאוד."

ראש הישיבה הוסיף, "צריכים לתמוך בהם, אחרת מי יודע כמה עשרות אלפי קולות הולכים לאיבוד, חסר לנו 61, על קול אחד אנחנו עומדים באוויר לכן צריך להתאחד גם בשביל סמוטריץ'... מי שזוכר בתשנ"ב לוינגר ומזרחי רבו מי בראש ומאה אלף קולות הלכו לאיבוד...'חבר אני לכל אשר יראוך'. מי שלא מצביע לחרדים שיצביע סמוטריץ'".

בצלאל סמוטריץ יהדות התורה הרב מאזוז בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד