כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שבוע אחרי

ועדת הבחירות אישרה את תוצאות הבחירות: "לא נמצאו זיופים"

שבוע בדיוק אחרי יום הבחירות, ועדת הבחירות המרכזית אישרה את תוצאותיה וקבעה כי ההליך היה תקין וכשר ללא זיופים. מחר ימסור היו"ר את התוצאות הרשמיות לנשיא המדינה שיפתח ביום שני הבא ההתייעצויות עם נציגי הסיעות בכנסת, לקראת ההחלטה על מי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה

ועדת הבחירות אישרה את תוצאות הבחירות: "לא נמצאו זיופים"
ספירת הקולות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שבוע לאחר הבחירות, ועדת הבחירות המרכזית אישרה היום (שלישי) את תוצאות הבחירות הסופיות לכנסת ה-24. מוקדם יותר אישרו את כשירות הבחירות ונטען כי לא נמצאו בהן זיופים.

בישיבת הנשיאות ובישיבת המליאה אישרו פה אחד את תוצאות הבחירות לכנסת ה-24, והביעו אמון מלא בתוצאות הבחירות. ובכך סיימו את הסאגה הטכנית של הבחירות שהגיעו לסיומם.

מוקדם יותר הודיעו בוועדת הבחירות כי הסתיים מבצע פיקוח ובקרה על תוצאות הבחירות – מבצע טוהר הבחירות. מבצע שנמשך מאז מוצאי הבחירות ברצף עם הפסקה לשבת וחג הפסח.

במהלך הבדיקה נערכה בקרה על 2696 קלפיות שנבחרו, בהתאם לפרמטרים שונים ובוועדת הבחירות עדכנו כי נספרו מחדש כ-375 קלפיות, כדי לוודא את תוצאותיהן. "בסיכומו של המבצע", נמסר, "לא נמצאו חריגות משמעותיות או ממצאים שהצביעו על פגיעה בטוהר הבחירות או ניסיונות בזיוף".

מחר בשעות הבוקר צפוי נשיא המדינה ראובן ריבלין לקבל את התוצאות מידי יו"ר ועדת הבחירות השופט עוזי פוגלמן ובשבוע הבא ביום שני הוא צפוי לפתוח אל מצעד ההמלצות של נציגי סיעות הכנסת בדרך להחלטה על מי להטיל את המנדט להרכבת הממשלה הבאה.

בחירות 2021 תוצאות הבחירות לכנסת ה-24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד