כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החסידים הופתעו

הרבי ביקש - וספר התורה הוכנס בספונטניות

בהפתעה של ממש ביקש הרבי מויז'ניץ מבני משפחת החסיד רבי קלמן רוט ז"ל, שיביאו בחול המועד את ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת אביהם | כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

הרבי ביקש - וספר התורה הוכנס בספונטניות
הרבי מויז'ניץ עם סה"ת צילום: יהושע פרוכטר

ביום שלישי השבוע ב' דחוה"מ פסח, קודם תפילת שחרית בבית המדרש הגדול מרכז חסידי ויז'ניץ, קרא הרבי לבני הרה"ח ר' קלמן רוט ז"ל, שהיה מגדולי החסידים והמקורבים לאדמו"ר בעל הישועות משה מויז'ניץ זצ"ל ולבנו האדמו"ר שליט"א וביקש שהיות והסתיימה כתיבתו של ספר התורה לעילוי נשמתו ובהתחשב בעובדה כי היום חל היארצייט העשירי, כדאי וראוי להתחיל לקרוא בספר התורה החדש ביום היארצייט.

ואכן, ספר התורה הובא חיש מהר מאשדוד שם היה מונח, וטרם קריאת התורה פצחו קהל החסידים בשירה וזמרה לכבודה של תורה, כשבני המשפחה רוקדים בהתרגשות עם ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת ר' קלמן ז"ל . 

לאחר מכן אחז הרבי בספר התורה ורקד בדביקות עילאית, כשהציבור משורר בהתרגשות את ניגון ההקפה השישית כנהוג בבית ויז'ניץ. בעליות בקריאה היומית המיוחדת לחוה"מ כובדו בני המשפחה.

לאחר התפילה, נכנסו בני המשפחה ללחיים טיש בבית האדמו"ר שליט"א, והאדמו"ר הביע את רצונו כי ביום אסרו חג סוכות תשפ"ב הבעל"ט יתקיים מעמד הכנסת ספר תורה ברוב פאר והדר לבית המדרש ויז'ניץ באשדוד, יחד עם מעמד נעילת החג של יום טוב שמחת תורה.

ויז'ניץ הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד