כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מסין באהבה

ברקע התחלואה הגוברת: הפלסטינים קיבלו משלוח חיסונים

סין העניקה בימים האחרונים 100 אלף מנות חיסון נגד קורונה מתוצרתה. שרת הבריאות הפלסטינית החליטה כי בראש סדר העדיפויות איך לא, משפחות אסירים ביטחוניים הכלואים בישראל, בכדי שאלה יוכלו לבקרם

ברקע התחלואה הגוברת: הפלסטינים קיבלו משלוח חיסונים
חיסון עובדים פלסטינים בישראל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בימים האחרונים קיבלה הרשות הפלסטינית משלוח של 100 אלף מנות חיסון מחברת Sinovac הסינית – תרומה מסין לרשות הפלסטינית.

שרת הבריאות הפלסטינית, מאי אל-כילה, הודיעה כי היום החלו לחסן קרובי משפחה של אסירים ביטחוניים כדי שאלו יוכלו לבקרם בכלא בישראל.

בשטחי הרשות ישנם כ-15 אלף חולים פעילים. עד כה בגדה התחסנו נגד קורונה (כולל הפועלים הפלסטינים שחיסנה ישראל) 165,029 בני אדם שהם 6.6% מהאוכלוסייה. כך דווח ב'כאן חדשות'.

בכל הנוגע למצב הקורונה בשטחים, משרד הפנים של חמאס הודיע כי אולמות האירועים יסגרו וכמו כן שימוש בתחבורה תיאסר לחלוטין בימי שישי ושבת, החל משישי הקרוב, על רקע העלייה הגבוהה בתחלואה ברצועה.

בשבוע האחרון זינק מספר החולים הפעילים מ-3,500 ל-8,000 בני אדם. אתמול נרשם מספר הנדבקים הגבוה ביותר ביממה מאז נכנס הנגיף לרצועה לפני יותר מחצי שנה - 1,081 נדבקים התגלו ביום אחד. משרד הבריאות ברצועה מסר כי עד כה התחסנו 23,793 בני אדם בעזה שהם 1.18% מהאוכלוסייה.

אתמול דיווח משרד הבריאות בעזה כי לראשונה התגלו חולים בווריאנט הבריטי ברצועה. בהודעה נמסר כי מצב החולים יציב. כל ברגר מדווח, כי חשוב לציין כי עד כה לא היו ברצועה מכשירים מתאימים לגילוי הווריאנטים וכעת יש כאלו בידי משרד הבריאות בעזה.

סין חיסון לקורונה הרשות הפלסטינית רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד