כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחריות חינוכית

ביטוח גני ילדים וצהרונים: מה כדאי לדעת?

חלק מהאחריות שלכם כמפעילי גני ילדים וצהרונים הוא לוודא שגם במקרה של תאונה, תהיו מבוטחים בביטוח מתאים שיעניק כיסוי מלא לכל מקרה שעלול לפגוע בילדים, בהורים, בעובדים או בעסק עצמו

ביטוח גני ילדים וצהרונים: מה כדאי לדעת?
גן ילדים צילום: pixabay

עבודה עם ילדים היא זה העיסוק הכי חמוד והכי מתגמל בעולם, אבל היא יכולה להיות גם הדבר הכי לא צפוי בעולם. 

בתור מפעילי גני ילדים וצהרונים אתם ודאי יודעים שבמשך השעות הבודדות בהן הילדים נמצאים בחזקתכם, הכל יכול לקרות - ריב בין ילדים, נפילה ממתקן שעשועים, פציעה מצעצוע או אלרגיה לממתק שחולק אחה"צ, כל אחד מהדברים האלו יכול להוביל להורים מודאגים וכועסים, ולפעמים אפילו לתביעות בגין רשלנות.

תפקידכם כמפעילי גני ילדים וצהרונים הוא כמובן להקפיד, להשגיח ולדאוג שהדברים הללו לא יקרו, אך לא תמיד יש לנו שליטה על הכל, וגם בגן הילדים המסודר ביותר ובצהרון המאורגן ביותר יכולים להתרחש תאונות.

חלק מהאחריות שלכם כמפעילי גני ילדים וצהרונים הוא לוודא שגם במקרה של תאונה, תהיו מבוטחים בביטוח מתאים שיעניק כיסוי מלא לכל מקרה שעלול לפגוע בילדים, בהורים, בעובדים או בעסק עצמו.

מדוע חשוב לרכוש ביטוח לגן הילדים

הפוליסה מעניקה כיסוי מלא לגן, לעובדיו, לילדים וכן להורים המבקרים בו. בראש ובראשונה, רכישת פוליסת ביטוח גני ילדים, צהרונים, קייטנות או משפחתונים מעניקה לכם כיסוי בכל מקרה בו העסק שלכם נפגע, מגנה עליכם מפני תביעות ומאפשרת לכם להמשיך ולהפעיל את העסק בצורה בטוחה ואחראית.

הגנה מפני נזק למבנה ולרכוש הגן - פוליסת ביטוח לגן הילדים או הצהרון מעניקה ביטוח למבנה בו פועל הצהרון או גן הילדים ולכל המתקנים הדרושים להפעלתו, כך שבמקרה של פגיעה במבנה כתוצאה משריפה, רעידת אדמה, פריצה וכדומה, תקבלו פיצוי על הנזק שנגרם למבנה או לרכוש.

הגנה במקרה של תאונות אישיות בהן מעורבים ילדים או הורים - על התחושה הקשה של ילד שנפגע במסגרת הגן או הצהרון אי אפשר לפצות, אך מלבד התחושה הקשה ייתכן ופגיעה כזו תוביל להוצאות רפואיות ומשפטיות שעשויות להגיע לסכומים גבוהים במיוחד. ביטוח המעון שלכם יעניק כיסוי להוצאות הטיפול הרפואי בילד ואף להוצאות משפטית במקרה של תביעה.

הגנה במקרה של תאונות אישיות בהן מעורבים הגננות והעובדים - לא רק הילדים חשופים לפגיעות בגן הילדים שלכם, גם העובדים עלולים להיפגע במהלך העבודה - להיחתך או לקבל כוויה בזמן הכנת ארוחת הצהרים, או ליפול בגלל צעצוע שהושאר על המדרגות (ועוד אינספור תרחישים). הפוליסה כוללת ביטוח תאונות אישיות לעובדי הגן, המעניק פיצוי במקרה של תאונה, (כולל פיצוי בגין חופשת מחלה) וכן ביטוח למקרה של אבדן כושר עבודה.

הגנה על העתיד הפיננסי שלכם - כגננת עצמאית עליך לדאוג בעצמך לעתיד הפיננסי שלך. ביטוח לגן מאפשר רכישת הרחבות כמו ביטוח סיעוד לגננת, ביטוח למקרי נכות לגננת וביטוח פנסיוני אישי לגננת, המבטיחים לך סכום כסף קבוע שיאפשר לך לחיות בכבוד גם במקרה בו לא תוכלי להמשיך לעבוד.

רכישת פוליסת ביטוח גן ילדים עם הקולקטיב הארצי מעניקה לכם יתרון גם בימים כתיקונם, כשהכל מתנהל כמו שצריך ושום תאונה לא מתרחשת - הצגת פוליסת הביטוח להורים השוקלים לרשום את ילדים לצהרון או לגן הילדים שלך, מוכיחה להם את האחריות והרצינות המקצועית והאישית שלך, ומעניקה להם רוגע ושקט נפשי שהילד שלהם נמצא בידיים טובות. בידיים שלך.

ביטוח ביטוחים גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד