כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מקצוע ערכי

תואר ראשון בחינוך לומדים במכללה לחינוך

מקצוע ההוראה מסמל מקצוע של שליחות ערכית ומקצוע בטוב ומחייב אהבה למקצוע. כל מי אשר מבינכם שבחר בקריירה הזאת, מייחל לקריירה ארוכה, אשר מקורה כסטודנטים לחינוך, לתור אחר תפקידים אדמיניסטרטיביים והשפעה חיובית על פיתוח תכניות הלימודים. כל מיני מורים אף מעורבים בתכנון מערכת בתי הספר, ביצירת בתי ספר או בפיתוח של בית ספר פרטי. תואר ראשון בחינוך יכול להקנות לכם קריירה יציבה עם פרנסה בטוחה והרגשת סיפור מבחירה של מקצוע ערכי ומשפיע

תואר ראשון בחינוך לומדים במכללה לחינוך
תואר בחינוך צילום: unsplash

לימודי תואר ראשון בחינוך- מקצוע מתגמל לחיים

מה יעניק לכם תואר ראשון בחינוך?

תואר ראשון בחינוך יעזור לכם במידה והנכם מעוניינים לעבוד בבית ספר ציבורי או במערכת החינוך, כי אז הנכם מחויבים להיות בעלי תעודת הוראה, ומינימום תואר ראשון עם עדיפות לתואר בחינוך.

כל מורה אשר מלמד תלמידים, מתחת לכיתה ה', נדרש להתמקד בחינוך היסודי. החריג היחיד יהיה מורה לגיל הרך, שעשוי להתחיל בתואר עמית בכל מיני מדינות. מורה בתיכון לרוב נדרש להיות מיומן בתחום מסוים, דבר אשר תואר בחינוך יעניק לכם.

מה הינם היתרונות של בעלי תואר בחינוך עבור משרת ההוראה?

הוראה בכל רמה נותנת בידכם את הגישה לכמה הזדמנויות של עבודה -  כאשר הנכם מגיעים לכדי החלטה להמשיך בהוראה כיישום הקריירה שלכם, הנכם עשויים למצוא עבודה כמעט בכל מקום ברחבי תבל.

נפתחת בפניכם ההזדמנות לעסוק בתחום שהנכם נרגשים ממנו, תוך כדי מענק השראה לתלמידים להעביר את האהדה שלהם לחומר שהנכם מלמדים אותם. כל זאת במידה והנכם מחליטים ללמד ילדים, כי אז תעבירו להם את שיעורי הליבה שיסייעו בידם להגשים את החלומות שלהם. במידה והנכם בוחרים בהוראת מבוגרים, הדבר ייתן בידכם להכין אותם לשלב הבא שלהם בחיים או בשלב הקריירה שלהם. הווה אומר שהנכם עשויים ליהנות מגמישות כל שהיא במקום בו הנכם מחליטים לתקוע יתד ואף פעם לא תצטרכו להתפשר על מה שהנכם עושים.  

בתור בעלי תואר בחינוך תהיה לכם גישה למענק פיצויים נדיב - רוב המורים מקבלים חבילת תגמולים נפלאה, שמורכבת מן זמן חופשה ודמי מחלה שאפשר ליטול אותם במשך כל שנת הלימודים. ההטבות שניתנות בביטוח בריאות הן לרוב מעל למה שיוענק לעובדים במקצוע שונה, למרות שעשוי להיות פער כל שהוא בין המוסדות הפרטיים, המוסכמים והמוסדות הציבוריים עם היתרון הזה.

למה ללמוד תואר ראשון בחינוך במכללת תלפיות?

במכללת תלפיות מוצעות לך מגוון תכניות לימוד לתואר ראשון ולתעודת הוראה. ההכשרה שתקבל במסגרת לימודי התואר הראשון במכללה שמה דגש על תכנים עדכניים וכלים ישימים שיהפכו את ההשתלבות העתידית שלך במערכת החינוך למיטבית. הסגל האקדמי במכללת תלפיות הינו מהטובים בישראל ומעניק ליווי אישי ותומך לכל אורך לימודייך לתואר ואף לאחר מכן. במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך במכללת תלפיות, עומדת לרשותך אפשרות הבחירה בין חמישה מסלולי לימוד: מסלול אמנות, מסלול הגיל הרך, מסלול ביה”ס היסודי, מסלול ביה”ס העל יסודי ומסלול חינוך מיוחד. כמו כן, ניתן לשלב את הלימודים במגוון רחב של התמחויות. לסטודנטים מוצעת האפשרות להשתלב בתכנית רג”ב לסטודנטים מצוינים. למעוניינות בשילוב לימודי קודש במסגרת תוכנית הלימודים מוצעת תוכנית ההוראה של מכללת תלפיות בשיתוף מדרשת אביב.

לכניסה לאתר : www.talpiot.ac.il

תואר חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד