כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עימות חסר תקדים

בנט מגיב לסמוטריץ': "נחש בתחפושת צדיק"

על רקע הטלת המנדט לנתניהו מידי הנשיא ריבלין, ובתגובה לאיגרת החריפה אותה שלח סמוטריץ' לפעיליו, יו"ר 'ימינה' תקף בחריפות את שותפו לשעבר, וטען כי נחש בתחפושת צדיק: "הוא מכתים את הציבור הדתי-לאומי" | סמוטריץ׳ הגיב בטוויטר: "איבד עשתונות"

בנט מגיב לסמוטריץ': "נחש בתחפושת צדיק"
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות המגילה של סמוטריץ׳ הבוקר (שלישי)נגד השיחות של בנט להצטרפות למחנה מרכז-שמאל, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט תוקף אותו בחזרה.

"בצלאל סמוטריץ׳ הוא נחש בתחפושת צדיק", תקף בחריפות בנט והמשיך, "בצלאל כבר הכיש במסלול הקריירה שלו את אורי אריאל ורבים אחרים עליהם דרך למען קידומו האישי שבוער בתוכו".

"הכל—באיצטלה של "לשם שמיים" ומתוך "אידיאלים נשגבים". הוא מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות תוך כדי הכתמת ציבור זה וביזויו", הוסיף.

יו"ר 'ימינה' התייחס גם לטענה, לפיו מונע מסער לחבור לימין: "סמוטריץ׳ משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס".

"ימינה תמשיך להתנהל בנחישות למען הקמת ממשלה לאומית טובה ויציבה בישראל לאור ערכיה", סיכם.

סמוטריץ׳ מיהר להגיב בחשבון הטוויטר שלו: ‏"איבוד העשתונות הזה של בנט, שיש בו מנה גדושה של עלבונות אישיים ואפס התייחסות עניינית לטענותיי שנשטחו בארוכה, מלמד שבנט יודע שאני צודק".

"הטחת עלבונות אישיים היא מפלטו של מי שאין לו שום דבר לומר לגופו של עניין. אמשיך לעשות הכל כדי למנוע מבנט לפרק את המחנה הלאומי ולהקים ממשלת שמאל", סיכם.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר סמוטריץ' שלח איגרת לפעיליו, ובו תקף את ההליכה של בנט לממשלה בראשותו ובראשות לפיד: "בנט פועל אקטיבית מאחורי הקלעים בכדי לסכל את המאמצים לצירופו של גדעון סער לממשלת ימין".

"המהלך הזה של בנט הוא מהלך פזיז, חסר אחריות וקצר רואי. נראה ששאיפותיו האישיות חסרות המעצורים משבשות את שיקול דעתו ועלולות להמיט לאורך זמן אסון על המחנה הלאומי ועל הציונות הדתית", הוסיף.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד