כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההתרחבות נמשכת

פתיחה חגיגית של סניפי מכבי בקניון רמות

במעמד רבנים, בכירי מכבי ואישי ציבור נחנכו הסניפים החדשים של מכבי פארם ומכבידנט בקניון רמות

פתיחה חגיגית של סניפי מכבי בקניון רמות
בפתיחה החגיגית צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות ממשיכה את מגמת ההתפתחות וההתרחבות בירושלים עם פתיחת סניף חדש של מכבידנט בשכונת רמות בירושלים, זאת לאחר הפתיחה של בית המרקחת של מכבי פארם החדש שנפתח בקניון רמות לאחרונה. במעמד הפתיחה לשני הסניפים החדשים של מכבי פארם ומכבידנט, השתתפו רבנים, בכירי מכבי ואישי ציבור. מדובר באירוע הפתיחה המשותף של הסניפים החדשים, המתקדמים והמרווחים, שפתחה מכבי לטובת התושבים כחלק מהמהפך הבריאותי שמחוללת מכבי בשנים האחרונות בעיר.

מרן הראש"ל ורבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א: בתורה כתוב 'ורפא ירפא', ומכאן למדים כי על אף שהקב"ה הוא המרפא, לרופא ניתנה הרשות לרפא. התורה נתנה לנו להתנהג על פי הטבע. בתפילת שמו"ע אנו אומרים 'בונה ירושלים' בלשון הווה משום שהיא כל הזמן הולכת ומתרחבת, וברוך השם שיש רופאים ומרפאים שמכבי היא חלק מזה". לאחר מכן ברך הראש"ל את הנהלת מכבי, ואמר שתשרה שכינה במעשי ידיהם. 

רב הכותל והמקומות הקדושים, הרה"ג רבי שמואל רבינוביץ שליט"א: "זה נס גדול שאנחנו יכולים להתקהל כאן היום, ואנו צריכים להודות על כך לקב"ה ולומר 'מזמור לתודה'. את התודה אנחנו צריכים לומר גם לשליחים. אתם הייתם ראש החץ גם בחיסונים, גם בטיפולים, גם בהקשבה לאנשים. ברגע שפותחים עוד בית בירושלים בסימן 'העיר שחוברה לה יחדיו', זה הזמן לאחל שתמשיכו לעשות חיל ולהוסיף עוד נדבכים בבניין ירושלים ובכלל".


בטקס החניכה • קרדיט: יח"צ

סגן שר התחבורה, ח"כ אורי מקלב: "זו הייתה שכונה שלא מתחדשת, ולא האמנתי שמכבי יבואו ויצליחו לחולל פה שינוי משמעותי ולהתבסס. מכבי קנתה את מעמדה הרפואי והמקצועי בצורה מכובדת, ולכן מגיע לה את כל הקרדיט על השינוי המבורך שקורה בשכונת רמות".

יו"ר הנהלת מכבי, פרופ' משה רוח: "הפתיחה הכפולה של סניפי מכבי פארם מכבידנט בשכונת רמות מהווה עדות לצמיחה של מכבי, המתאימה את השירותים לאוכלוסייה הגדלה של רמות. העשייה והאמירה הברורה של מכבי להיטיב את השירות, להנגיש אותו ולעשות אותו מקצועי, מחבק ובגובה העיניים, זה הדבר הנכון לעשות".  

מנכ"ל מכבי, רן סער: "מדובר באירוע שעבורנו מהווה נדבך מאד משמעותי בעשייה השוטפת. מתוך ראייה ברורה להוביל שירותים נגישים ומותאמים לצרכים המקומיים, מכבי מובילה היום סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לשירותי בריאות והמעטפת הכוללת. פתיחת הסניפים החדשים של מכבי פארם ומכבידנט הינה עדות להגשמת החזון הזה שאנו פועלים לממש בכל עת, ושנמשיך לממש גם בעתיד עם שירותי בריאות שיהיו טובים לתושבי ירושלים".

יו"ר דירקטוריון מכבידנט, מר שעיה ז'ילונקה: "זהו יום של בשורה לתושבי רמות והסביבה, שמעתה יוכלו לקבל את טיפולי השיניים הטובים ביותר סמוך למקום מגוריהם".

מנכ"לית מכבי פארם, דורית אפלר: "זהו יום חג למכבי ולירושלים כשרואים את העוצמה שמובילה מכבי בפיתוח השירותים לטובת החברים. זו דרכה של מכבי, זה אופייה, ואנחנו מכוונים להמשיך לתת את השירות הטוב ביותר באמצעות הצוותים המקצועיים שיש לנו הכרת תודה עמוקה אליהם".   

מנכ"ל מכבידנט, מר דורון תומר: "מכבידנט מעניקה שירות מגיל ינקות ועד גילאים מבוגרים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו נותנים דגש לרופאת שיניים מקצועית, מתקדמת ואיכותית. איכות הצוותים והטכנולוגיה הייחודית מאפשרים לציבור לקבל סטנדרט של טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר. המרפאה החדשה והמרווחת מציעה לתושבי רמות ליהנות מחוויית שירות יוצאת דופן, וכן מצוות רופאים ומומחים מהמובילים בתחומם, שיעניקו את כל סוגי טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "פתיחתם של סניפי מכבי פארם ומכבי דנט מהווים בשורה של ממש לתושבי רמות וירושלים. זהו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף אותו מקדמת מכבי בשנים האחרונות כארגון הבריאות המוביל בישראל וחלק מהחזון שלנו להרחיב את הרפואה בקהילה. השילוב בין סטנדרטים של מצוינות בשירות יחד עם מקצועיות, איכות ופריסת שירותים רחבה יוצרת עבור החברים שלנו רפואה איכותית ומיטבית. נמשיך לפעול כל העת לשיפור וייעול איכות חיי הקהילה שלנו בירושלים".

בכירי מכבי הודו לצוותים המסורים, הרופאים והמנהלים על פעילותם הענפה להנגשת השירותים והתאמתם לצרכי האוכלוסייה. כמו"כ, הם הודו למנהל השיווק למגזר החרדי של מכבי, ר' משה שלזינגר, שאף הנחה את האירוע בדבריו ואמר כי: "מכבי ממשיכה להיות חוד החנית המובילה את שירותי הבריאות בכל רחבי הארץ, והיום הזה הוא עדות לעשייה הברוכה למען החברים".

עכשיו, עם הפתיחה של סניפי מכבי פארם ומכבידנט וקביעת המזוזה על ידי רב השכונה וקהילת 'שערי תבונה' הגאון רבי ישראל גואלמן שליט"א, הגר"ש רבינוביץ שליט"א, הרב אורי מקלב ור' זאב רייכמן, יכולים תושבי רמות והסביבה ליהנות מטיפולי שיניים מתקדמים ומקצועיים, וכמובן מבית מרקחת חדשני שכבר מעניק שירות בסטנדרטים הגבוהים של מכבי פארם. הסניפים ממוקמים בקניון רמות, ובכך מאפשרים גישה נוחה אליהם הן בתחבורה ציבורית, הן בקרבה לשכונה והן למגיעים עם רכבים פרטיים. 

קניון רמות מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד