כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
דיאלוג בין-דתי

שלושה שגרירים ממדינות שונות יחגגו לראשונה את ל"ג בעומר

שגרירים מבחריין, איחוד האמירויות, וארה"ב יצטרפו יחד לקהילות היהודיות במדינות המפרץ לאירוע היסטורי | השלושה, ממדינות שונות, יחגגו את ל"ג בעומר המשותף הראשון שלהם

שלושה שגרירים ממדינות שונות יחגגו לראשונה את ל"ג בעומר
ריקודים סביב מדורת ל"ג בעומר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ביום חמישי הקרוב, נציגים של איגוד הקהילות היהודיות במפרץ, יצטרפו לאירוע מקוון ראשון מסוגו, עם נציגים מבחריין, כווית, קטאר וערב הסעודית עומאן ואיחוד האמירויות הערביות, בהנחיית ראשי איגוד הקהילות היהודיות לענייני מפגשים בין-דתיים, בהשתתפות שגרירים ודיפלומטים, השגרירה היהודיה ממשרד החוץ של ממלכת בחריין, הודה נונו תישא דברים במהלך התוכנית.

"ספירת העומר וגם הרמדאן הם אירועים מרכזיים, כשאנחנו חוגגים את ל"ג בעומר, והמוסלמים חוגגים את סעודת האיפטר, זה הזמן עבורנו להרהר היכן האזור נמצא כיום והתפקיד שממלאה הדיפלומטיה הבין-דתית כאן, כך אמר הרב ד"ר אלי עבאדי רבה של איחוד האמירויות.

"דיאלוג בין-דתי ודו קיום משותף הם הדחיפה לשינוי במפרץ, היה לנו חשוב מאוד לארח בתוכנית זו, גם יהודים וגם מוסלמים במטרה לקדם את השיח החשוב הזה", כך אמר נשיא איגוד הקהילות היהודיות במפרץ, אברהים נונו. "אנו חיים במפרץ, אנו מבורכים לחלוק ולחוות חגים רבים עם שכנינו המוסלמים ולארח אותם, החגיגה הווירטואלית הזו תמשיך לקרב את כולנו".

הסכם שלום בחריין איחוד האמירויות שגרירים ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד