י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
זה ההבדל בנינו

קרויס משיב ללונדון: "הוא צודק במיליון אחוז"

יואליש קרויס איש מאה שערים בטור מיוחד ל'בחדרי חרדים' עונה לאיש התקשרות בגמלאות ירון לונדון שדיבר אמש בצורה בוטה על נפגעי האסון במירון | "מר ירון לונדון צודק במיליון אחוז, אין לו שום קשר לעם ישראל, ואנחנו אין לנו שום קשר איתו"

קרויס משיב ללונדון: "הוא צודק במיליון אחוז"
ירון לונדון צילום: מתוך שידורי כאן 11

ויהי נועם ה' אלוקינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו ומעשה ידינו כוננהו. 

עכשיו אחרי שלשת ימי בכי, ונמצאים אנו כבר בימי אבל ולא בכי. אמר מי שאמר שהאירוע לא נוגע לו, זה כמו שהיה קורה בסין. וכולם יצאו נגדו מהחכי"ם הגדולים עד ללבלרים הקטנים ביותר.

ועוד פעם טלפונים מה תגובתך? מה אתה אומר? מה אתה חושב? והנה התגובה שלי: בגלל שרוב השואלים לא רצו לקבלו הנה אני כותב: מר ירון לונדון צודק במיליון אחוז, אין לו שום קשר לעם ישראל, ואנחנו אין לנו שום קשר איתו, כמו שאומרים "שני עמים".

אבל אני בשונה מירון לונדון, אם הוא יהיה רעב - אתן לו לאכול, אם יתקע ח"ו בלי דלק בעליות הקסטל ב-3 לפנות בוקר ארוץ להביא לו, ואחרי המאה עשרים שלו אם ירצו לנתח את גופתו, אלחם ואעשה הפגנות לשחרר את גופתו מאבו כביר ללא נתיחה. ואם ח"ו אחרי שיקבר יבואו הארכיאולוגים לחטט בקברו ולהוציאו מקבורתו לדעת איך הגיע לרמת מושכלות כזאת, אלחם בכל דמי תרתי משמע  שלא יצליחו ח"ו להוציאו, אמונת השארת הנפש הוא על כל קבר.

מסיבה זאת שאנחנו באמת "שני עמים" אני יהודי שומר תורה ומצוות ומחויב לקיים את כל הציוויים של בורא עולם, ולכן אני גם יוצא למחות על ירון לונדון שנוסע בשבת אבל אחרי שהוא נפטר גם אלחם כנ"ל.

אבל ירון לונדון איני יודע במה הוא יהודי, ולכן מי שלא יהודי בדרך שהוא רואה אותה, הוא אצלו כמו סיני - יפני. אני לעומתו חס וחלילה יקרה אסון בסין, או בהודו, כן יכאב לי, כי כולם ברואים של הבורא יתברך.

וידוע הסיפור אצל החפץ חיים זיע"א שפעם סיפר לו אחד שיש מגיפה במדינת אפריקה ומתים שם הרבה אנשים ואחרים סובלים מרעב, החפץ חיים התחיל לבכות בדמעות שליש ולא נרגע שעה ארוכה, שאלו תלמידו "רבי" עד כדי כך? ענה החפץ חיים "ורחמיו על כל מעשיו" כתוב "כל מעשיו" ממש. ב"ה כך גדלתי וכך בע"ה מגדל ואגדל את ילדיי. יהיה מי שיגיד חינוך קלוקל, שיגיד.

עכשיו כל העולם כולו מחפש על מה עשה ה' ככה, מה צריך לתקן, מה אפשר לתקן. לאף אחד אין עדיין תשובה ברורה, אבל דבר אחד שומעים כל הזמן מאנשים אשר מחוברים לכל מיני לבלרים שפלים: "בעוון שנאת חינם", "לשון הרע" "קרע בעם" אין אחדות בעם ישראל" וכו' וכו' יש גם המוסיפים שיש פה ענין של קידוש ה' שיש "חיבוק של הציבור החילוני".

אבל עם כל הסיסמאות, דבר אחד בטוח שכל המצוות ניתנו לחילונים. "לא תשנא את אחיך בלבבך" אחיך החילוני. "ואהבת לרעך כמוך" רעך החילוני. השבוע בפרשת בהר, "לא תונו איש את עמיתו" עמיתו החילוני. וכן כל המצוות. אבל על היהודים יראים ושלימים שלא מוכנים לקבל את העבודה זרה הציונית, מצווה וגם חיוב לדבר נגדם, לשה"ר, רכילות, מוציא שם רע, לשנוא ולהשניא וכו' וכו'.

לבלר אחד קורא להם קנאים, לבלר השני קורא להם מאה שערים, הלבלר השלישי זורקי אבנים, הלבלר הרביעי נטורי קרתא, הלבלר החמישי סיקריקים, והגדיל לעשות לבלר ההקדשות שמטרתן רק כסף וכסף הם הרוצחים. (ועוד ועוד שבע"ה הוציא בקונטרס ארוך את כל הציטוטים של "אהבת ישראל") בו בזמן שמי שניהל את האירוע זה מדינת ישראל, מה שתיקצב את האירוע ב 13 מיליון ש"ח זה מדינת ישראל [דרך אגב ההקדשות לא קיבלו שקל מזה] אבל כדי לקיים את מצוות ואהבת לרעך כמוך אכן כל הלבלרים האלו, אומרים אותם מילים של ירון לונדון, רק אולי קצת בשינוי לשון כשאני צועק על ירון לונדון שבת, הלבלר צועק לי מחלל שם שמים.

כשאני צועק על חילולי קברים הלבלר צועק לי רק כסף מעניין אותך, כשאני צועק חייל, הלבלר כבר יודע שאני לא חרדי. ועוד עשרות דוגמאות. אבל הצד השווה שבהן שכולם "ירון לונדונים".

לפני כתיבת שורות אלו הייתי כמה שעות אצל איזה מקובל צדיק וקדוש (לא אציין שמו כי יש לו הרבה אוהדים ואיני מעוניין להרוס להם את הרב שלהם) והוא אמר לי במילים האלה: היה קטרוג גדול בשמים, על כל מה שעבר על ציבור שומרי תורה ומצוות בשנה האחרונה עם הקורונה, והיה אמור להיות אסון הרבה הרבה יותר גדול. אבל היות שנלקחו ביום "הוד שבהוד" את ההוד שבהוד" נתכפר עם ישראל. אבל תדע לך מעכשיו ח"ו הקרבנות יהיו אצל רודפי הדת והחרדים באיצטלא חרדית. ע"כ.

מי שנפגע מהתגובה, בידוע שהתכוונתי אליו.

בברכת ויחן שם ישראל מתחת להר כאיש אחד בלב אחד,

ונזכה במהרה לביאת גוא"צ,

הכותב בדם בדמע וביזע,

יואליש קרויס.  

להערות הארות תגובות ליואליש קרויס אפשר לפנות במייל: [email protected] 

אסון מירון תשפ"א ירון לונדון יואליש קרויס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד