כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא נוכל להסכים עם זה"

שכונה בירושלים במצור: יו"ר 'נעם' בדרישה מהמפכ"ל

ברקע שאר העימותים בעיר הבירה, הכביש המוביל לשכונת מעלה זיתים בירושלים חסום, זאת עקב התפרעויות של צעירים ערבים במקום - בתגובה חבר הכנסת אבי מעוז דורש: "להורות למשטרה על פתיחת הצירים" | גם סמוטריץ׳ התייחס לחסימה: "השר לבט"פ, המפכ"ל ומפקד מחוז ירושלים צריכים ללכת הביתה"

שכונה בירושלים במצור: יו"ר 'נעם' בדרישה מהמפכ"ל
עימותים בשייח ג'ראח צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בעוד חגיגות יום ירושלים מתחילות, הבוקר (שני) הדרכים לשכונת מעלה זיתים והר הזיתים חסומות, זאת עקב ההתפרעויות של צעירים ערבים במקום.

יו"ר 'נעם' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' אבי מעוז פנה למפכ"ל המשטרה: "שכונת מעלה הזיתים, והר הזיתים נמצאים במצור מאז שעות הבוקר, מדובר במאות יהודים שלא יכולים לעשות את דרכם לביתם ומביתם בבירת ישראל ירושלים ביום חגה - יום שיחרורה".

"לא נוכל להסכים עם זה, אני דורש ממפכ"ל המשטרה להורות מיד על פתיחת ציר העופל ולהסיר המצור מעל שכונת מעלה הזיתים באופן מידי." הוסיף.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ התייחס: "אז כ- 150 ומשפחות בשכונת מעלה הזיתים נמצאות במצור מאז אתמול בערב, אין יוצא ואין בא, ולפי הודעת המשטרה זה יימשך עד השעות הקטנות של הלילה. ציר האופל סגור בשל פרעות האויב הערבי והמשטרה נכנעת וסוגרת את הציר".

"מאז אתמול אני מנסה להשיג את השר ומפקד המחוז אבל הם עסוקים ואין להם זמן לדבר", צייץ והמשיך, "אז אכתוב להם כאן את מה שרציתי לומר להם בשיחה אישית: על הכישלון הזה השר לבט"פ, המפכ"ל ומפקד מחוז ירושלים צריכים ללכת הביתה".

"אם אתם לא מסוגלים לממש את משימתכם, לספק ביטחון ולאפשר חיים תקינים לתושבי ירושלים, שימו את המפתחות ותנו לטובים מכם לנסות", סיכם.

שייח גארח אבי מעוז המפכל בצלאל סמוטריץ פורעים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד