כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההנהגה מתנערת

"מי ששכח ימין": רב בכיר במגזר תוקף את בנט • צפו

ברקע המגעים המתקדמים להקמת קואליציית השינוי, הרב יהושע שפירא מבכירי רבני הציונות הדתית תוקף את יו"ר 'ימינה' ברמיזות: "מי ששכח ימין שכח את ירושלים" | בנוסף עקץ: "על כבוד לא נדבר"

"מי ששכח ימין": רב בכיר במגזר תוקף את בנט • צפו
הרב יהושע שפירא בנאומו צילום: מתוך הסרטון

בעיצומן של החגיגות לרגל יום ירושלים, אתמול (ראשון) הרב יהושע שפירא, מבכירי רבני הציונות ורבה של ישיבת רמת גן, נאם בעצרת שארגנו ישיבתו לכבוד יום ירושלים והתייחס בעקיפין לנושאים הפוליטיים שעל הפרק.

בדבריו, תקף הרב ברמיזות את יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט. בתחילה ציטט מספר 'משלי', ולאחר מכן פירש: "אורך ימים בימינה, בשמאלה עושר וכבוד - אורך ימים זו היא הקדושה, השכינה, התורה. יש לה שמאל – עושר. צריך לצאת מהמשברים לפרוח, עסקים קטנים וגדולים צריכים לצמוח, לתת פרי. וכבוד – על כבוד לא נדבר".

"מסתבר שדווקא מי שאחוז ב'ימין השם רוממה' הוא שאחוז בימין השם שתעשה גם חיל", הוסיף הרב.

"לשכוח את עצמיותנו זה צורך מאוד מובן. אפשר ללמד עליו הרבה זכות", אמר הרב והמשיך, "יש בו גם מעלות לא מעטות ועדיין הפסוק זועק באוזנינו: "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני".

"מי שעוזב את השכינה (שעומדת אחר כתלנו), מי שרוצה לעסוק רק בפיתוח של "שמנת עבית כשית", ואם לא, אז זה לא מעניין אותו – סופו שתשכח ימינו. וממוצא דבר אתה למד – מי ששכח ימין שכח את ירושלים", סיכם.

הרב יהושע שפירא יום ירושלים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד