כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההשפעה הפוליטית

רע"מ מודיעה: משהים את המגעים להרכבת הממשלה

בעקבות ההסלמה הביטחונית, מפלגת רע"מ מודיעה על השהיית המגעים הפוליטיים עם לפיד ובנט עד לרגיעה בירושלים ובדרום

רע"מ מודיעה: משהים את המגעים להרכבת הממשלה
נפתלי בנט/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות ההסלמה בירושלים ובדרום, השלכה פוליטית ישירה גם לסיכויים להקים ממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, כאשר הסיעה הערבית שאמש דווח על התקדמות במגעים מולה, משהה את כל המגעים.

על פי הדיווח הערב של דפנה ליאל ב'חדשות 12', בסיעת רע״מ הודיעו כי הם משהים את כל המגעים להקמת ממשלה עד להרגעת הרוחות, בירושלים ובדרום.

ברקע, הצהרה זהה של ראשי מחנה השינוי, נפתלי בנט, גדעון סער ויאיר לפיד והודיעו כי יגבו כל פעולה של הממשלה נגד החמאס והיה גם מי שקרא לפעול בתקיפות נגד התוקפים.

מוקדם יותר היום נודע כי הפגישה שתכוננה להתקיים בין נפתלי בנט ויאיר לפיד למנסור עבאס נדחתה זאת בשל דרישה של עבאס שאף ביטל הבוקר דיון ראשון של הוועדה המיועדת לענייני החברה הערבית.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', שסירב לממשלת ימין בהישענות על רע"מ הגיב וכתב: "‏שוקינג! רע"מ החמודה שהולבנה כאן כשותפה לממשלה מזדהה עם התנועה-אחות שלה חמאס בעזה?! הרבה זמן כבר לא הופתענו ככה... מזל שזה קורה עכשיו ומה שמושהה זה מו"מ חסר אחריות ולא ממשלה ריבונית בישראל או פעילות מבצעית למאבק בטרור".

הכתב הפוליטי של 'כאן 11' מיכאל שמש, העריך כי "ההכרזה של רע״מ על עצירת המגעים להקמת ממשלה היא מכה קשה למגעים, אולי מכת מוות". כלשונו.

מפלגת רע"מ מנסור עבאס הסלמה בדרום מתיחות ביטחונית ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד