כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אתם אוהבי אדם"

בשידור חי: הח"כ הערבי התחבק עם השר לשעבר • צפו

בעקבות הפוגרומים הקשים מצד המגזר הערבי כלפי האוכלוסייה היהודית, חבר הכנסת עיסאווי פריג' "אני פוחד, אני לא סתם אומר את זה" | 'הרב' שי פירון, שהיה באולפן, התרגש מדבריו וקם לחבקו: "אתם אוהבי אדם"

בשידור חי: הח"כ הערבי התחבק עם השר לשעבר • צפו
עיסאווי פריג' צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

על רקע הפולנטר הפוליטי, היום (רביעי) חבר הכנסת עיסאווי פריג' מ'מרצ' התייחס להתפרעויות של המגזר הערבי בכמה מוקדים ברחבי הארץ, ומחה בהתרגשות על כך ששאר המנהיגים של החברה הערבית לא פועלים כמוהו.

"אני פוחד, אני חרד, אני לא סתם אומר את זה, אני אומר את הדברים מדם ליבי", אמר פריג' ב'חדשות 12' והמשיך, "יש לנו שותפות גורל, אני לא צריך את המטרייה של חמאס, אני לא צריך את העדות של חאלד משעל והשתיקה של אחמד טיבי ואיימן עודה".

הוא המשיך: "אני מתעצבן - אסור שזה יהיה, עכשיו זה זמן להגיע את הרוחות, הבית בוער, אני ואת חיים באותו מקום באותה מדינה. בלוד נהרגו שני ערבים מטילים אתמול, כשהיה חיזבאללה חצי מההרוגים היו ערבים, הטיל מבדיל ביני לבינך?"

 

"בתקופת בחירות אני שומע את את הרמקולים קוראים לצאת להצביע, אז יש השפעה, אני רוצה לראות את הרמקולים עכשיו, אני נלחם על החיים שלי, על עתידי ועל עתיד ילדיי ונכדיי, אנחנו שכנים ולא אויבים'', אמר בהתרגשות.

בתגובה, 'הרב' שי פירון, חבר הכנסת לשעבר מ'יש עתיד', קם לחבקו ואמר: "אתם ציונים אוהבי אדם, אל תתנו לאנשי להב"ה לקשור את שמם בשמכם".

עיסאווי פריג' מרצ שי פירון שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד