כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"השל"ה לא גאה בי"

לפיד באירוע של ׳דגל׳: עסוק בלשלוח אתכם לאופוזיציה

באופן חריג השתתף היום יושב ראש יש עתיד באירוע הוקרה לחמ"ל מתנדבי הקורונה שהקימו נציגי 'דגל התורה' | בנאומו דיבר על סבו השל"ה הקדוש | וגם הפסקה שהכעיסה את הפעילים בכינוס | צפו בתיעוד 

לפיד באירוע של ׳דגל׳: עסוק בלשלוח אתכם לאופוזיציה
יאיר לפיד באירוע ההוקרה של דגל צילום: אריה לייב אברמס

באופן חריג השתתף היום (שני) יאיר לפיד, יושב ראש יש עתיד, באירוע הוקרה שקיים יושב ראש דגל התורה משה גפני לטובת מתנדבי חמ"ל הקורונה של מתנדבי המפלגה ברחבי הארץֿ. בנאום שנשא לפיד בפני קבוצת חרדים, הוא שיבח את פעילותם אך גם הודה כי מה שמעסיק אותו בימים אלה זה לשלוח אותם לאופוזיציה.

לפיד סיפר: "אני צאצא ישיר של השל"ה הקדוש מפטרסבורג. אני מניח שהוא מסתכל למטה אלי והוא לא מאוד מרוצה, אבל שאנחנו מסתכלים אליו אנחנו מאוד גאים בו"ץ לפיד אף שיתף קטע מתפילת השל"ה ואמר כי הוא מקנא בכל אותם מתנדבים.

לפיד ציין את העזרה שלהם בתקופת הקורונה ואמר: "הזהות שלנו היא אף פעם לא דבר אחד, אני מסתכל מולי וכול לומר שאני רואה גברים חרדים אבל אני רואה אנשים שבאים לעזור לאנשים אחרים בשעות מצוקה -כאלה שיצאו מאזור הנוחות שלהם ונתנו כתף ולב לאחרים".

"היה לי חשוב להגיע לכאן למרות שאני בדיוק עסוק לשלוח את כל החבורה הזו לאופוזיציה", הצביע לפיד לעבר חברי הכנסת החרדים וספג קראיות ביניים "מקווים שלא תצליח". לסיום אמר: "היה לי חשוב להודות לכם שכל עם ישראל מעריך ואוהב אתכם על המאמץ הזה".

יאיר לפיד קורונה אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד