כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בזמן סגירת הקצוות

עשרות הפגינו מול ביתה של שקד ועברו לכפר המכביה · צפו

בעוד בכפר המכבייה סוגרים את ההסכמים הקואליציוניים לקראת ממשלת השינוי, עשרות מפגינים ופעילים ימניים מפגינים מחוץ למקום, לאחר קודם לכן הפגינו מחוץ לביתה של שקד: "תקשיבי לקול הפנימי שלך, תקשיבי למי שאת" | מנגד, ניצבים כמה פעילי 'ימינה' ומפגיני בלפור שתומכים בקואליציית בנט-לפיד

עשרות הפגינו מול ביתה של שקד ועברו לכפר המכביה · צפו
הפגנה מול ביתה של שקד צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בניסיון למנוע בכל זאת את הקמת ממשלת השינוי, גם הערב (שלישי) התקיימה הפגנת ימין מול ביתה של בכירת 'ימינה' איילת שקד, כשמפלגת 'הציונות הדתית' של סמוטריץ' מדרבנת עוד ועוד אנשי ימין להגיע להפגין.

אל ההפגנה, שהתקיימה ברמת החייל שבתל אביב, הגיעו עשרות מפגינים בלבד, זאת למרות שמחר צפוי להכריז יאיר לפיד כי עלה בידו להרכיב ממשלה. המפגינים קראו לשקד לא ללכת אחרי בנט, "ולחזור הביתה", כך להגדרתם.

המפגינים העתיקו בשעות האחרונות את המחאה אל כפר המכביה, שם נכנסים ובאים ראשי ונציגי המפלגות שצפויות להרכיב את הממשלה הבאה, בכדי לסגור את קצוות ההסכמים הקואליציוניים.

"יהושע וכלב היחידים מבין 12 המרגלים שמאמינים בעם, שמאמינים בארץ", אמר ראש מכינת עוצם, הרב רועי פרץ, בנו של השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ, "שמאמינים ביכולת שלנו להיות מי שאנחנו, ובאמונה הזאת הם מנצחים".

הוא הוסיף: "ולכן אנחנו כאן ועכשיו קוראים למי ששומע אותנו: לניר אורבך, לאיילת שקד, לעידית סילמן, תהיו יהושע וכלב! אל תהיו עשרת המרגלים במשנה במסכת סנהדרין כתוב: אין להם חלק לעולם הבא. איזה אסון לאומי הם עשו לעם ישראל".

"איילת שקד וניר אורבך הם יהושע וכלב בפוטנציאל שלהם, תקשיבו לקול הפנימי שלכם, תקשיבו למי שאתם, ותקשיבו לזה ותובילו את עם ישראל קדימה, ואם לא היו הרבה אנשים כמו עשרת המרגלים שעשו אסונות לאומיים ונזכרים לדראון עולם", סיכם.

איילת שקד הפגנה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד